וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ניפר הטובה: בן אפלק ואשתו לשעבר נתפסו מבלים בדיסנילנד

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 11:54

תמיד משעשע לראות את שינוי מצב הרוח של השחקן בן אפלק במפגשים עם אשתו לשעבר, השחקנית ג'ניפר גארנר, לעומת היציאות עם אשתו הנוכחית, הזמרת ג'ניפר לופז. הפעם, האקסים המיתולוגיים יצאו לבילוי משותף בדיסנילנד לכבוד אירוע מיוחד. וואלה! סלבס בת מצווה

הרשת אוהבת להריץ בדיחות על מצב הרוח של השחקן בן אפלק במהלך מפגשים עם אשתו לשעבר, השחקנית ג'ניפר גארנר, לבין התמונות בהן הוא נראה תמיד זועם בחברתה של אשתו הנוכחית, הזמרת ג'ניפר לופז. למרות שהפעם לפחות השחקן לא מחייך בטירוף בסביבתה של אשתו לשעבר, הוא גם לא נראה עצבני כמו שהוא תמיד מתועד עם לופז.

שני השחקנים והאקסים המיתולוגיים הגיעו לדיסנילנד לכבוד יום הולדתו ה-12 של בנם סמואל. על פי עדי ראייה שדיווחו ל- Page Six, זוג ההורים הגיעו לפארק השעשועים יחד עם אישה שהיא כנראה האומנת של הילדים ובילתה איתם יחד כשחיכו בתורים המוגזמים למתקנים במקום.

אפלק וגארנר היו נשואים בין 2005 ל-2018 ולפני שהחליטו לפרק את החבילה, הספיקו השניים להביא לעולם שלושה ילדים משותפים: ויולט (18), סרפינה (14) וסמואל (11). על פי הדיווחים, למרות הקשיים בהתחלה הם הצליחו לבסוף להבין את הדרך בה יוכלו לגדל יחד את הילדים שלהם אחרי שהשחקן למד להסתדר עם בן הזוג החדש של אשתו לשעבר.

וואלה! סלבס שמחה שההורים שלה התגרשו כי הם לא היו זוג מוצלח, בלשון המעטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully