וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריו המושלם: לאן הלכו בן אפלק, ג'יי לו והאקסית ג'ניפר גארנר יחד?

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 11:20

אין משהו שיותר מחמם את הלב מלראות זוג גרוש מבלה יחד בנעימים יחד עם המשפחות החדשות שיצרו לעצמם. נראה שבן אפלק יודע לג'נגל את ענייני האקסית והנוכחית במצוינת יתרה. וואלה! סלבס מזונות

וואלה! סלבס יודעת שאם יש משהו שכדאי לדעת בכניסה לחיי נישואין, הוא לדעת ממי להתגרש. בן אפלק ואשתו לשעבר, השחקנית ג'ניפר גארנר, הם דוגמת מופת לזוג גרוש שממשיך להוכיח את מערכת היחסים החביבה תוך שמירה על חיי משפחה הכולל שלושה ילדים משותפים.

כידוע בן אפלק כבר הספיק להתחתן מחדש עם ג'ניפר לופז, ואתמול קיבלנו הצצה לטיולון משותף של הזוג לצד הגרושה ג'ניפר גארנר כשהם מבלים יחדיו בעליזות שיא עם ילדיהם באירוע של בית הספר שכלל הופעה מוזיקלית - לא, לצערם לא הופעה של ג'יי לו.

גארנר מצידה, צעדה לצד ילדיה ויולט (18), סרפינה (14) וסמואל (11), בעוד אפלק ולופז הלכו בעקבותיה עם בתה אמה בת ה-15.

זוג השחקנים היו נשואים מ-2005 עד 2018 ועל פי הדיווחים שמרו על דינמיקת הורות משותפת "בוגרת", שנעשתה אפילו קלה יותר מאז שאפלק למד להסתדר עם הבויפרנד החדש של גארנר, ג'ון מילר. "יש להם כבוד הדדי זה לזה", אמר מקור ל-Us Weekly בנובמבר 2023. בינתיים, לפי הדיווחים, לופז נתנה יד לעזור לאפלק וגארנר להגיע ל"מקום טוב יותר".

"הדרמה של העבר ורגשות הגירושים נעלמו מזמן וכולם גורמים לזה לעבוד", אמר מקור לדיילי מייל בספטמבר 2023 והוסיף כי לופז "מיודדת" עם גארנר וכל הילדים "אוהבים זה את זה".

וואלה! סלבס שומרת על יחסים מכבדים עם הגרוש מאז שהוא החליט לממן לה את התן ביס החודשי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully