וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט ערבי: נעמי קמפבל מעוררת שמועות על זוגיות חדשה

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 15:38

הטופ מודל האייקונית נוהגת לשמור על חייה האישיים מתחת לרדאר ככל הניתן, אך את הדייטים הנוצצים לצד המיליונר הסעודי הקטן ממנה ב-16 שנה, היא לא ממש מסתירה. אפשר לאחל מזל טוב? וואלה! סלבס קופידון

נעמי קמפבל ומפיק הסרטים מוחמד אל תורכי, בטקס הבאפט"א 2024. John Phillips, GettyImages
בהחלט לארד/GettyImages, John Phillips

דוגמנית העל נעמי קמפבל הגיעה לפני עשרה ימים לטקס הבאפט"א, טקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע, בליווי מסקרן ביותר על הרד קרפט. גבר נאה לכל הדעות, מסוקס ויודע סטייל מהו. אבל מי הברנש המעושר שזכה להיות בן הלוויה של הטופ מודל?

הדייט של קמפבל בת ה-53, הוא מפיק הסרטים הסעודי והמולטי מיליונר מוחמד אל תורכי בן ה-37, שכבר נצפה יחד איתה בכמה אירועי עבר. אך נראה שבאיוונט האחרון הזוג בקושי עזב זה את זו באולם הפסטיבל המלכותי בלונדון, על פי דיווחי נוכחים ל-"the sun". הפעם הראשונה בה נראו השניים בפומבי הייתה בחודש דצמבר 2021 בפסטיבל הסרטים בים האדום, ומאז נראה שהדוגמנית האייקונית והמפיק לא חוסכים במפגשים שלהם במהלך שלוש השנים האחרונות.

גם בשנה שעברה הגיעו יחדיו למספר אירועים של שבועות האופנה בעולם כצמד - שכידוע אירועים מהסוג הזה הם המסוקרים ביותר, כך שנראה שהשניים גם לא חוששים להיראות בפומבי ולא מנסים להסתיר דבר. לפני חמישה ימים שיתף אל תורכי הצצה אל מאחורי הקלעים ממסיבת יום ההולדת של עורך מגזין "ווג" הבריטי היוצא, אדוארד אניפול עם קמפבל לצידו.

עד היום לא נשמעה שום הצהרה רשמית מטעם הזוג, חוץ מכמה סטוריז ופוסטים מתועדים יחדיו כולל אימוג'י של מגוון לבבות - תיעודים עליהם העוקבים של הדוגמנית כבר הספיקו להכריז ל'איט קאפל' הבא. מקור נוסף המשיך ודיווח כי לאחרונה קמפבל מבלה לא מעט גם במזרח התיכון עם מוחמד, "נעמי מאוד בררנית עם מי שהיא מבלה איתו והיא התקרבה למוחמד", מספר ומוסיף: "הם התחברו בגלל אהבתם לאופנה ולאמנות ויש להם הרבה חברים משותפים. נעמי הייתה איתו בדובאי ונראה שהיא הכי מאושרת שהייתה אי פעם. הם מבלים הרבה זמן ביחד ונראה שיש ביניהם ניצוץ, גם אם זו רק ידידות בשלב זה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בראיון נדיר על חיי האהבה שלה, אמרה נעמי זמן קצר לפני שעשתה את הופעתה הפומבית הראשונה עם מוחמד: "ההקרבה היא באמת למצוא את חבר הנפש הזה שיבין אותך". כידוע דוגמנית העל שהתפרסמה והפכה לאייקון בתחום האופנה בניינטיז, שומרת על חייה הפרטיים מתחת לרדאר ככל הניתן. היא התארסה פעמיים אך מעולם לא הגיעה לטקס ממשי שהפך אותה לאישה נשואה. נזכיר שבמאי 2021, ימים ספורים בלבד לפני יום הולדתה ה-51, נעמי קמפבל הודיעה על לידת בתה הבכורה. "קטנה ויפה בחרה בי להיות אמא שלה", כתבה אז בפוסט אינסטוש מרגש.

וואלה! סלבס לא מחביאה דייטים עשירים, יותר כסף יותר לאפה שווארמה לנשמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully