וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחרמה? הסיבה להיעדרותה של מייגן מרקל משער 'ווג' נחשפת

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 13:17

מגזין 'ווג' הבריטי יצא במהדורה חגיגית לכבוד פרישתו של העורך הראשי של המגזין. 40 נשים אייקוניות שכולכם ודאי מכירים לקחו חלק בהפקה, דבר שהעלה שאלות בקרב חובבי מייגן מרקל - האם הוחרמה? כעת מקורבים חשפו את הסיבה האמיתית וזה לא מה שחשבתם. וואלה! סלבס גנון היי

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

השער האחרון של עורך מגזין 'ווג' הבריטי, אדוארד אניפול, התפרסם לפני ימים בודדים ואיתו שובל פרגונים והרמות למי שהוביל את הספינה בשני העשורים האחרונים. למי שפחות בענייני תעשיית האופנה נגיד שלהיות על שער המגזין הנחשב הוא אחד מההישגים הכי גדולים עבור כל אושיה בעולם. למה אנחנו מספרים לכם את זה אתם שואלים?

בשער האחרון צולמו 40 נשים אייקוניות אחת אחת, שאין מצב שלא נתקלתן בשם שלהם אי פעם. ביניהן, נעמי קמפבל, קייט מוס, מיילי סיירוס, לינדה אוונג'ליסטה, ג'יגי חדיד ועוד רבות ונכונות. לאחר שהמהדורה הוצגה, מעריצים רבים של הדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל, נשארו המומים מכך שלא לקחה חלק מאחת ההפקות הגרנדיוזיות בהיסטוריה (קולטים כמה זמן לקח להם לתאם את יום הצילום??).

כאמור, רבים זעמו על כך שמרקל לא הופיעה בתמונת השער והחלו בקריאות ברחב הרשתות החברתיות כלפי המגזין בטענה ש"הוחרמה" מההפקה. עם זאת, לפי מקורבים ל'ווג', דווח ל"דיילי מייל" מהי הסיבה האמיתית להיעדרותה על הסט האייקוני.

ובכן, השער כלל נשים שכבר צולמו והופיעו אי פעם בעברן על שער המגזין והוזמנו שוב לסגירת מעגל. כפי שהתברר, למייגן אכן הייתה כבר הזדמנות להופיע על השער לפני שנים, איך היא סירבה מטעמי "צניעות" ולא ניצלה את ההזדמנות. הסירוב הגיע לאחר שהוצע לה להשתתף בגיליון ספטמבר של המגזין שהציג 15 נשים פורצות דרך. וואלה! סלבס שקצת מבינה בעולמות האופנה יודעת להגיד לכם שגיליונות ספטמבר במגזינים הם מהחשובים והמשפיעים בלוח השנה של ענף ההוצאה לאור.

מייגן מרקל בכנס וראייטי, נובמבר 2023 קליפורניה. Kayla Oaddams, GettyImages
הצטנעה לה הפעם/GettyImages, Kayla Oaddams

עוד בוואלה!

"מתאוששת היטב": חברתה של קייט מידלטון שוברת שתיקה על מצבה

לכתבה המלאה

בזמנו, הדוכסית החליטה שלא לקחת חלק בכבוד שניתן לה מכיוון שחששה שתצטייר כ"מתפארת", או במילים אחרות - מישהי לא רצתה לעוף על עצמה יותר מדי. עורך המגזין היוצא אנינפול שיבח אז את החלטתה: "מההתחלה דיברנו על השער - האם היא תהיה עליו או לא. בסופו של דבר, היא הרגישה שבמובנים מסוימים זה יהיה 'מתפאר' מדי לעשות את הפרויקט המסוים הזה", והוסיף: "היא רצתה, במקום זאת, להתמקד בנשים שהיא מעריכה".

הפוסט המסכם על עבודתו של אניפול עבור המגזין הבריטי תיאר איך הקונספט למהדורה הסופית שלו הצליח להתעורר לחיים. "כשהרעיון לשער עלה על הפרק, הייתה רק שאלה אחת: האם 40 מהנשים הכי מסומנות ומבורכות עלי אדמות באמת יגיעו לאולפן אחד במנהטן, ביום אחד בדצמבר? אזעקת ספוילר - הן הגיעו כי מי עוד יכול להשיג 40 מהכשרונות הגדולים ביותר מהאופנה, מהוליווד ומחוצה לה בחדר אחד למופע של אחדות מלבד אדוארד?".

בימיה הטובים הוצע לוואלה! סלבס להצטלם לשער של מקומון 'השבוע נתניה'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully