וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 50: הטופ מודל נעמי קמפבל היא אמא טרייה

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 17:40

הדוגמנית השערורייתית נעמי קמפבל, הפתיעה היום את תעשיית הפאשן כשהכריזה שהפכה לאמא לתינוקת - אבל לא סיפקה פרטים על איך, מתי או עם מי זה קרה. הכל, ממש רגע לפני יום הולדתה ה-51 של הטופ מודל. וואלה! סלבס יא מאמא

נעמי קמפבל במט גאלה ב-2019. Getty Images, GettyImages
פאשן בייבי. נעמי קמפבל בפוזה טיפוסית/GettyImages, Getty Images

מכירים את האמרה לפיה תמונה אחת שווה אלף מילים? כי במקרה של דוגמנית העל נעמי קמפבל, התמונה שפרסמה אחר הצהריים (שלישי) שבאמצעותה הכריזה כי הפכה לאמא לילדה, רק גרמה למחשבות על הרבה יותר מילים, שאלות ויצרה בלבול בקרב חבריה ומעריציה מסביב לגלובוס. אבל כן, זה קרה, קמפבל הבריטית שעוד רגע תציין את יום הולדתה ה-51, היא מאמא לתינוקת קטנטנה!

אחלו לנעמי קמפבל מברוק גם באינסטוש

הטופ מודל עם הפה הגדול, ששולטת במסלולי התצוגות מאז עידן הדוגמניות הנוצצות של סוף המאה הקודמת, פרסמה כאמור תמונה באינסטגרם שבה היא נראית מחזיקה את הבייבי - והסבירה את מה שכולם יכולים לראות במילים נרגשות. "ברכה קטנה ויפה בחיי בחרה בי להיות אמא שלה", הבהירה קמפבל, "לכבוד הוא לי שהנשמה העדינה הזו נכנסה לחיים שלי, אין מספיק מילים כדי לתאר את הקשר לכל החיים שאני חולקת איתך עכשיו, המלאך שלי. אין אהבה גדולה יותר".

גם אמה של נעמי, ולרי מוריס קמפבל, פרסמה את אותה התמונה וכתבה לצידה "מזל טוב לבתי נעמי על לידת בתה, אני נרגשת מכיוון שחיכיתי זמן רב להיות סבתא". חמודה.

עוד בוואלה!

נעמי קמפבל נתבעת על ידי האקס המיליארדר

לכתבה המלאה
נעמי קמפבל בחתונת הנסיכה יוג'ין ב-2018. Getty Images, GettyImages
בקרוב תחגוג את יום הולדתה ה-51, כן? נעמי/GettyImages, Getty Images

בעוד שלא סיפקה את זהות האב, תיארה איך הילדה הגיעה לעולם או אם היא בכלל מאומצת (אבל בטח תדבר על כך בעתיד) - קמפבל בת ה-50 טענה בראיון שנערך לפני שנים שבזכות המדע המתקדם של העולם המודרני, תמיד תהייה לה הזדמנות להפוך לאמא לילדים. אם תהיתם, נעמי לא ניהלה מערכת יחסים מתוקשרת בתקופה האחרונה, לפחות ככל שידוע לעולם, אבל מספרת כבר שנים עד כמה היא מעוניינת להיות אמא... כך שחלומות מתגשמים.


לא, לא, וואלה! סלבס לא בהריון. אלה כל מאכלי הגבינה מהימים האחרונים שניפחו אותה.

נעמי קמפבל. GettyImages
יא מאמא!/GettyImages
נעמי קמפבל. GettyImages
מברוק. נעמי קמפבל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully