וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעזאזל עובר על נעמי קמפבל?

צילום: ספלאש

3.12.2019 / 13:36

הטופמודל האייקונית זכתה בפרס אייקון האופנה אבל היא כנראה שכחה שגם באפטר פארטי שנערך לאחר מכן - יהיו צלמי פפראצי והרשתה לעצמה להגיע בהלבשה תחתונה ושיער שלא ממש עבר טיפול. וואלה! סלבס מאבדת את זה

צילום מסך

אין ספק, כל מי שראה את נעמי קמפבל בטקס פרסי האופנה הבריטי - חווה נפילה קשה של הלסת לאור המראה הנוצץ והאלוהי של אחת הדוגמניות היותר מפורסמות של תעשיית האופנה אי פעם. אם כך, מה הפלא שהגברת המגונדרת זכתה בפרס אייקון השנה? אבל נראה שאותם אנשים חוו את אותה צניחת לסת כשראו את קמפבל כמה שעות לאחר מכן - כשזו הגיעה לאפטר פארטי שנערך גם הוא בממלכה הבריטית, רק שהפעם זה לא היה בקטע טוב.

נעמי קמפבל. ספלאש
הכל טוב מאמי?/ספלאש

קמפבל, בת ה-49, הגיעה לשטיח האדום של הטקס ונראתה כמו שלא מעט נשים היו רוצות להיראות גם בגיל 30 - כשהיא לבושה בשמלה נוצצת במיוחד, שיער מפונפן ולא מעט תכשיטים יקרים, עלתה הטופמודל על הבמה לקבל את פרס אייקון השנה של עולם האופנה הבריטי, דפקה נאום וגם לא שכחה להזיל כמה דמעות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נעמי קמפבל. ספלאש
אל תתחבאי/ספלאש

אממה, נראה שמספר שעות לאחר מכן, קמפבל שכחה את התואר שבו זכתה והגיעה למסיבת האפטר פארטי כשהיא נראית כמו מישהי שיצאה ממועדון חשפנות כשהיא לבושה בבייבי דול סגול, מעיל שחור, משקפי שמש ענקיים שמסתירים פנים חיוורות ושיער שכנראה עבר דרך סופת טורדנו בדרך לאירוע. קמפבל, כיאה לדיווה שהיא, ניסתה להסתיר את פניה מפני הפפראצי ולהתחמק אל תוך האולם בו נערכה המסיבה.

וואלה! סלבס עדיין חולמת להיראות כמו נעמי, אפילו בימים הרעים שלה.

נעמי קמפבל. ספלאש
מה עם חיוך?/ספלאש
נעמי קמפבל. GettyImages
כמה שעות לפני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully