וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבשה השחורה: המלך צ'ארלס מסתיר מהנסיך הארי את תוכנית הירושה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 9:34

השלכות הבחירה הגורלית של הנסיך הארי לעזוב את בית המלוכה ממשיכות להגיע למפתן דלתו וחוסר האמון בו ממשיך לגדול. האם זאת הסיבה שבגללה המלך צ'ארלס מסתיר ממנו את תוכנית הירושה? וואלה! סלבס מחביאה נכסים

הנסיך הארי המלך צ'ארלס השלישי. Gettyimages, עיבוד תמונה
הנסיך הארי המלך צ'ארלס השלישי/עיבוד תמונה, Gettyimages

לרגע היה נראה היה שאיבחונו של המלך צ'ארלס במחלת הסרטן הצליח לאחד את המשפחה המתוסבכת, הלא היא משפחת המלוכה הבריטית, אחרי שהנסיך הארי חזר הביתה כדי לבקר את אביו החולה. אך מהר מאוד התבהר שזה אינו המצב, כשהארי נשאר לישון במלון במקום באחד מהחדרים הרבים של הארמון והסירוב המעליב שקיבל כשמקורב אליו אמר שהנסיך המרוחק יהיה מוכן לחזור בתנאי שהמלך יבקש ממנו.

מתברר שענייני הממלכה והמחוייבויות של מה שנשאר מהמונרכיה הם לא הדברים היחידים שצ'ארלס לא רוצה שבנו יתקרב אליהם, אלא גם תוכנית הירושה המשפחתית, משמע כספים שיכנסו למי שהפנה אליהם את הגב מול כל העולם אחרי שהמלך החולה, בן ה-75, ילך לעולמו.

על פי המומחה המלכותי והסופר טום קווין, המחלה שהתגלתה אצל צ'ארלס גרמה לו להתחיל בבניית תוכנית קונקרטית ליום בו יתחלף השלטון והנסיך וויליאם יהיה הבא לרשת את הכתר: "תכנון הירושה הוא תהליך סודי ביותר ואף אחד לא סומך על הארי אם יהיה חלק ממנו, מהסיבה הפשוטה שאם הוא ירגיש מקופח, שמזלזלים בו או שהוא לא מקבל את מה שמגיע לו, הוא ישר ירוץ לספר לתקשורת".

וואלה! סלבס הפסיקה לחכות לירושה מההורים והחליטה להתחתן עם עלם חמודות בן 92.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully