וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד מהעץ: התנאי של הנסיך הארי לחזרה לבית המלוכה הבריטי

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 11:17

הנסיך הארי ואשתו, השחקנית מייגן מרקל, עזבו את בית המלוכה לפני תקופה שמרגישה כמו נצח, אך נראה שההתפתחויות האחרונות בחיים הביאו אותו לשקול את העזיבה מחדש, בתנאי אחד. וואלה! סלבס אגו מלכותי

המלך צ'ארלס והנסיך הארי. gettyimages, GettyImages
המלך צ'ארלס והנסיך הארי/GettyImages, gettyimages

הקרע המשפחתי בבית המלוכה בין הנסיך הארי, שהוא קצת הכבשה השחורה שלהם למרות הג'ינג', לבין שאר בני המשפחה לקח הפסקה קצרה בעקבות אבחון המלך צ'ארלס השלישי עם סרטן. אך הוא לא היחיד שהיה מאושפז, אלא גם גיסתו, הנסיכה קייט מידלטון, אותה לא ביקר הנסיך הארי בגיחה הקצרה שלו לממלכות המאוחדות שכללה מפגש קצר עם אביו בלבד.

אחרי השיחה של הנסיך הצעיר ב- Good Morning America" במהלך סוף השבוע, בה אמר שהוא אוהב את משפחתו, הגיע מקורב שחשף ל- Page Six שחזרתו של הארי לבית המלוכה ולארמון אולי לא כל כך בלתי אפשרית כמו שאפשר לחשוב אבל רק בתנאי אחד, שהמלך בעצמו יבקש: "קשה לי להאמין שהארי יגיד לא אם אבא שלו יבקש עזרה, אני חושב שהוא ינסה. לא נראה לי שזה משהו שהארי יבקש לעשות בעצמו.

כאמור, מי שלא זכתה לביקור, היא הנסיכה מידלטון, אך אולי בקרוב הדרכים שלהן יצטלבו פעם נוספת: "משפחות מתאחדות ברגעי משבר ואני חושב שכל חולי עשוי להוביל לאיחוד. יש לי נסיעה נוספת לאנגליה ואני מקווה לפגוש עוד בני משפחה", סיפר הארי באותו ראיון, נקווה שהם ירצו לפגוש אותו.

וואלה! סלבס התאחדה עם המשפחה רק אחרי שהירושה הוסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully