וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהב את המשפחה שלי": האם הנסיך הארי בדרך חזרה לארמון?

עודכן לאחרונה: 17.2.2024 / 20:38

הנסיך שסרח ונטש את הארמון לטובת מגורים בארצות הברית, התראיין בעקבות המפגש עם אביו שאובחן כחולה סרטן וסיפר על המפגש המרגש. וואלה! סלבס יונת שלום

המלך צ'ארלס הנסיך הארי. Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images, GettyImages
תחזור, תחזור/GettyImages, Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images

בסוף השבוע האחרון וואלה! סלבס הבינה שבני המלוכה, ממש כמו הישראלים, נוטים להתאחד בשעת אסון אבל לשנוא זה את זה בעיתות שלום. אין הסבר אחר לראיון החמים שהנסיך הארי העניק, בטח אחרי הג'ורה שפתח על בני משפחתו בשנה האחרונה.

הנסיך התראיין לתכנית "Good Morning America" וסיפר על הרגע בו גילה שאביו, המלך צ'ארלס השלישי, חולה בסרטן: "דיברנו בטלפון ועליתי על מטוס ברגע בו הדבר התאפשר לי".

בהמשך, התייחס הארי למערכת היחסים העקלקלה שניהל עם אביו ואחיו: "אני אוהב את המשפחה שלי. אני מודה על האפשרות להגיע ולבלות זמן איכות עם אבא שלי. משפחות מתאחדות ברגעי משבר ואני חושב שכל חולי עשוי להוביל לאיחוד. יש לי נסיעה נוספת לאנגליה ואני מקווה לפגוש עוד בני משפחה". שמעת, וויליאם?

הנסיכים וויליאם והארי בחתונתם של פיפה מידלטון וג'יימס מתיוז, אנגלפילד, בריטניה, 20 במאי 2017. רויטרס
מתי נראה אתכם יחד?/רויטרס

בהמשך התייחס הנסיך גם לילדיו, ארצ'י וליליבת, שלא הגיעו עמו לממלכה ונשארו בקליפורניה עם מייגן מרקל: "הם גדלים מאוד מאוד מהר. לשניהם יש חוש הומור נהדר והם גורמים לנו לצחוק על בסיס יומי. הם שומרים אותנו עם רגליים על הקרקע. אני שמח להיות אבא".

וואלה! סלבס לא מדברת עם בת אחותה מאז הקראת הצוואה שהשתבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully