וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לאף: האם קורטני קרדשיאן וטראוויס ברקר מצלמים סדרה משלהם?

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 15:41

כוכבת הרילאטי והאחות הבכורה לבית משפחת קרדשיאן הכריזה לא פעם בעבר שברצונה להתנתק מתכנית הרליאלטי המשפחתית ולשמור יותר על פרטיותה, אבל מתברר שאולי דווקא ההפך הוא הנכון. וואלה! סלבס ערמומית

קורטני קרדשיאן. GettyImages
קראוויס לשלטון?/GettyImages

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קורטני קרדשיאן לוקחת כבר לא מעט שנים חלק בתכנית הריאלטי המשפחתית המלווה אותה, את אחיותיה ואת אמה, אבל לא פעם דיברה בעבר על הרצון שלה לקצת יותר פרטיות ואף שקלה לעזוב את הסדרה. אבל נראה שכל זה עומד להשתנות, כי כעת חושדים המעריצים שהכוכבת מתכננת בכלל לצלם סדרת ספין אוף ביחד עם בעלה, המוזיקאי טראוויס ברקר.

חתולה שחורה גדולה במיוחד עברה כנראה לפני כמה שנים בין קורטני לבין אחותה, קים קרדשיאן,והסכסוך בין השתיים עלה לא פעם לכותרות לא רק באתרי הרכילות, אלא גם על גבי המסך בסדרת הריאלטי המשפחתית בה הן מככבות. בין הקנאה, חוסר הפרגון והטענות ל"גניבות" כאלו ואחרות, קים האשימה לא פעם את קורטני בחוסר התרומה שלה עבור הריאלטי המשפחתי ובכך שהיא לא תמיד משתפת פעולה.

אחד המשפטים האייקונים שנזרקו בעבר בריב בין השתיים הוא משפט שקים אמרה לקורטני: "את האדם הכי פחות מעניין להסתכל עליו", וכעת נראה שלאחרונה תהיה הזדמנות להוכיח האם היא באמת לא מעניינת, או שהיא דווקא הצליחה לצבור קהל מעריצים שישמח לצפות בסדרה שעוקבת אך ורק אחריה ואחרי בעלה.

על פי הדיווח ב- Mirror, הזוג הדביק מסתובב לאחרונה עם צוות צילום, והמעריצים חושדים כי הם מלמים כאמור סדרת ספין אוף משלהם. מקורב לשניים סיפר בשבוע שעבר כי : "היא רוצה ספין-אוף שלם של קראביס של הקרדשיאנס שלא כולל את אחיותיה".

קורטני קרדשיאן וטראוויס ברקר. אינסטגרם, צילום מסך
מעניינים מספיק לתכנית משלהם?/צילום מסך, אינסטגרם

מלבד צוות הצילום המלווה את הזוג, המעריצים שמו לב לרמזים נוספים, כמו לדוגמה בסרטון שפרסמה לאחרונה קורטני בעמוד האינסטגרם שלה כשהיא עושה את טרנד הטיקטוק "אני קורטני קרדשיאן, כמובן שאני..." כשמצלמות מקיפות אותה תוך כדי שהיא אומרת את המשפט: "אני קורטני קרדשיאן. כמובן, אני הולך לצלם את זה לתוכנית שלי". רמז נוסף היה בתגובה נוספת של קורטני שציינה שוב שהיא מצלמת משהו "עבור התכנית שלה".

חלק מהמעריצים חושדים כי הספין אוף המתוכנן יהיה סביב לידת בנם המשותף הראשון של השניים, רוקי, ועל החודשים שלאחר לידתו. על פי הדיווחים, לאחר שהתינוק נולד שמרה הכוכבת על חוק קפדני במיוחד של "מוזמנים בלבד" לכל מי שרצה לבקר אותו, ומקורב סיפר שאפילו אחותה קים לא פגשה את האחיין החדש שלה בשבועות שלאחר לידתו. רמז נוסף שהעלו המעריצים הוא שהשניים כבר עשו זאת בעבר, כשצילמו פרוייקט מיוחד סביב החתונה שלהם שנערכה באיטליה בשנת 2002.

וואלה! סלבס נהנת תמיד מתשומת לב, בעיקר אם היא כוללת כסף, מתנות ואוכל בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully