וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אגואיסטית" ו- "נרקסיסטית": מה קורה בין קים לקורטני קרדשיאן?

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 12:01

כוכבות הריאליטי ונשות העסקים, האחיות קורטני וקים קרדשיאן שולפות ציפורניים אחת על השנייה פעם נוספת, בדרמה הבלתי נגמרת בינהן שרק ממשיכה לרדת לרמות נמוכות יותר ויותר. וואלה! סלבס עדיף שכן קרוב

בפעם האחרונה שהאחיות כוכבות הריאליטי קים קרדשיאן וקורטני קרדשיאן (שוב) רבו זה היה על רקע שיתוף הפעולה של השתיים עם מותג האופנה דולצ'ה וגבאנה, כשקים הואשמה על ידי אחותה, קורטני, שהיא "העתיקה את החתונה שלה", אחרי שקורטני שיתפה פעולה עם המותג סביב החתונה שלה והפקת האופנה בה השתתפה קים התקיימה ארבעה חודשים בלבד אחרי האירוע.

עכשיו האחיות מעלות הילוך ומתחילות לכנות אחת את השנייה בשמות בדיון בוער על ההחלטה לעבוד עם בית האופנה, בגלל אותו נושא בדיוק, כי משום מה הן לא מצליחות להתגבר. בפרק הראשון בעונה הרביעית של תוכנית הריאליטי המשפחתית התקשרה קים כדי לספר לאחותה על המחוייבות שיש לה תחת החוזה שהיא חתומה עליו. אחרי שקורטני עדיין לא קיבלה בחפץ לב את שיתוף הפעולה עם בית האופנה, קים לא הסכימה לשתוק ויצאה על אחותה: "את מדברת על פרטיי הבולשיט כי זה כל מה שהמוח האגואיסטי והאנוכי שלך יכול לחשוב עליו". קורטני החזירה לה: "קשה לך לא להיות במרכז תשומת הלב. הגעת לחתונה שלי ולא יכולת להיות שמחה, רק התלוננת מהרגע שהגעת ועד הרגע שהלכת".

"אני רוצה רגע לחקור ולגלות למה את שונאת אותי כל כך ולמה את כל כך כועסת עליי כי כל זה מעולם לא קרה! הייתי כל כך שמחה בשבילך", החזירה לה קים שטענה שהיא השתנתה ושכל החברים והמשפחה שלה גם שמו לב.

תוך כדי הריב סיפרה שהיא לא היחידה שמתקשה להסתדר עם קורטני וחשפה את קיומה של קבוצה בה נמצאים כל חברי המשפחה ונקראת "לא קורטני" בה כולם מרכלים עלייה. "את מוציאה את הכל עליי ואני עושה את כל מה שאני יכולה כדי להשלים ולהתחבר איתך מחדש".

קורטני לא ממש נתנה לסיים את הדברים וקטעה אותה: "הכל סובב סביבך! את נרקסיסטית, זה כל מה שאת. אז את רק רוצה לסדר את העובדות, להוציא את כל הצד שלי מהפרקים, לא אכפת לי מה חושבים עליי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

קים החזירה לה עם מכה מתחת לחגורה ואמרה לה שאפילו הילדים של קורטני, מייסון (13), פנלופי (11) וריין (8), באים לבקש ממנה עצות על בעיות שהם חווים עם אמא שלהם, קורטני בתגובה פרצה בבכי מישהו יכול להגיד לקריס להרגיע את הבנות שלה?

וואלה! סלבס רבה גזרה לאחותה את השיער בלילה אחרי שהיא סיימה לה את הגלידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully