וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע הסכסוך עם ג'סטין טימברלייק: בריטני מרימה לג'נט ג'קסון

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 12:06

הסכסוך של האקסים המיתולוגיים, הכוכבים בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק, המשיך להעמיק אחרי שהזמרת החליטה להרים לקולגה ג'נט ג'קסון, לה הזמר חשף את השד בשידור חי בעבר. וואלה! סלבס שמן למדורה

רק לאחרונה הציג הזמר והשחקן ג'סטין טימברלייק מחזה של חיים מושלמים: "שני בנים ואישה נפלאה ואני פשוט מאושר. האם זה נושא שנוי במחלוקת בימים אלה?", אמר בתוכנית האירוח "The Graham Norton Show".

אולי בתגובה לדברים האלה, העלתה האקסית המיתולוגית שלו, הזמרת בריטני ספירס, פוסט מפרגן במיוחד לקולגה ג'נט ג'קסון: "תודה לאישה היפיפייה הזאת על כך שהיא שומרת את החלומות ואת הלב שלי בחיים... היא תמיד הייתה האישה העמוקה והמבריקה ביותר בו זמנית", כתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.

"היא עברה כל כך הרבה אבל אני מרגישה שהיא מישהי שאעריץ למשך כל חיי. תודה לך על המוזיקה שלך ועל הדרך האלוהית בה את מנתחת דברים בשביל שתהיה נקודת מבט בהירה יותר ממה שאי פעם יכולתי לדמיין" סיכמה את הפרגון. אך למרות המילים היפות, הפוסט לא נשאר באוויר יותר מידי זמן לפני שהיא מחקה אותו.

חשוב להזכיר מספר פרטים, דבר ראשון, לפני מספר חודשים יצא הספר האוטוביוגרפי של ספירס. בין כל התה ששפכה שם, הייתה גם שלולית שהקודשה לטימברלייק, הכוכבת סיפרה שבשנים בהן היו בזוגיות היא נכנסה בטעות להריון והזמר הפציר בה להפיל את העובר למרות שלא רצתה.

דבר שני, מופע המחצית של אירוע סופרבול ב-2004 הפך ידוע לשמצה אחרי הרגע בו טימברלייק תלש חלק מהבגד של ג'קסון וחשף את השד שלה בשידור חי מול מיליוני צופים. בשנת 2021, סיפר הסטייליסט של הכוכבת הנחשפת וויין סקוט לוקאס: "לא הייתי אומר שזה תקלה גם בעוד מיליון שנה. זו הייתה המלתחה הכי מתפקדת בהיסטוריה".

"בתור הסטייליסט אני יכול להגיד שזה עבד כמו שזה היה אמור לעבוד. ג'סטין התעקש שנעשה משהו גדול במהלך ההופעה שלהם. הוא רצה לחשוף משהו", סיפר בעבר הסטייליסט ל- Page Six

וואלה! סלבס ניסתה פעם לחשוף את עצמה כדי להיכנס למועדון ובסוף מצאה את עצמה בכניסה למעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully