וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אותה? ג'סטין טימברלייק משדר עסקים כרגיל אחרי הסערה

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 18:04

הזמר והשחקן ג'סטין טימברלייק עבר לאחרונה תקופה לא קלה אחרי שהזמרת בריטני ספירס חשפה שאילץ אותה לעבור הפלה, גם מבחינה מקצועית ועל פי הדיווחים מעבר לים, גם מבחינה אישית. למרות הכל, נראה שהכוכב ממשיך להתנהג כאילו הכל בסדר. וואלה! סלבס סם שפיגל

על הסערה אחרי שחרור הספר האוטוביוגרפי של הזמרת בריטני ספירס, בו חשפה את ההפלה שעברה אחרי שג'סטין טימברלייק ביקש ממנה כיוון שלא היה מוכן להיות אבא, נכתב המון. בין שלל האייטמים עלה גם אחד בו מקורב לטימברלייק טוען שגם מערכת היחסים שלו נפגעה בעקבות הסיפור ולא רק הקריירה שלו: "הספר של בריטני העלה מחדש את בעיות האמון של ג'סיקה" אמר בזמנו.

במהלך סוף השבוע האחרון (שישי) עלה הזמר לשידור אצל "The Graham Norton Show" וסיפר על הילדים ואשתו, השחקנית ג'סיקה בייל תוך שהוא משדר עסקים כרגיל: "יש לי שני ילדים נהדרים, שהולכים להרוג אותי בסוף", השתעשע והמשיך: "אבל כן, שני בנים ואישה נפלאה ואני פשוט מאושר. האם זה נושא שנוי במחלוקת בימים אלה?", עקץ.

למרות השמחה והחגיגה הגדולה, הראיון שודר בזמן שהכוכב היה אמור להופיע, אך ההופעה מעולם לא התקיימה כיוון שהוא חש ברע. את הסיבה להשתתפות בטלוויזיה וביטול התוכניות האחרות שהיו לו הסביר בחשבון האינסטגרם ושיתף שאת התוכנית מצלמים יום קודם לכן: "גם את זה בקושי הצלחתי לעבור", הודה שתסמיני השפעת שלו החמירו ביום שלמחרת.

וואלה! סלבס ניסתה פעם לנצח שפעת וסיימה עמוק בתוך מרק עוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully