וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שקית אשפה?! קניה ווסט ואשתו הגיעו לשבוע האופנה במילאנו

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 20:33

עד שכבר התרגלנו למראה הנוכחי של ביאנקה סנסורי, אשתו החדשה של הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת קניה ווסט, נראה שלהם כבר נמאס והפעם הבגדים שלהם הצליחו להגיע לרמות חדשות של כיעור. וואלה! סלבס פאשניסטה

כאילו לא הספיקה לנו החופשה האחרונה והארוכה של הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת קניה ווסט עם אשתו האדריכלית ביאנקה סנסורי באיטליה, בה הם גם נתפסו בזמן שהיא העניקה לו מין אוראלי על סירה במקום ציבורי והנושא נמצא בחקירה משטרתית, עכשיו הזוג המדאיג חזרו למדינת הפחמימות לכבוד שבוע האופנה במילאנו.

במהלך סוף השבוע האחרון (שישי) הגיעו סנסורי ו-ווסט לתצוגת האופנה של בית האופנה האיטלקי והיוקרתי "Marni", אבל לא ממש התלבשו בהתאם. האדריכלתי הגיעה עם מה שנראה כמו שקית אשפה והשאירה מעט מידי מקום לדמיון עם החוטיני המוגזם שהאאוטפיט כלל. הראפר כהרגלו היה לבוש שחורים, רק שהפעם היה אפשר לראות את פניו לשם שינוי.

כאמור השניים היו באיטליה במשך חודשים ארוכים וחוץ מלעצבן את המקומיים עם התלבושות הפרובוקטיביות שלהם, הזוג הקיצוני גם הסתבכו בשערוריית מין בחודש ספטמבר האחרון, אחרי שווסט תועד עם ישבן חשוף בזמן שסנסורי התכופפה ואתם יכולים לעשות לבד אחד ועוד אחד על מה שלכאורה היה שם.

"זו אחת הערים היפות ביותר בעולם, ואנחנו מצפים מתיירים לשמור על רמה סבירה של הגינות כשהם מגיעים הנה. המעשים האלה הם לא משהו שאנחנו, או מישהו ממיליוני התיירים שפוקדים את העיר, רוצים לראות במרחב הציבורי", נמסר בזמנו ממקורב לראש העיר.

וואלה! סלבס הבינה כבר מזמן שמקום הבגדים שלה כמו החיים שלה- בזבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully