וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי ספיר תגיב? יוצאי האח הגדול מברכים על ההריון של שי ושניר

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 11:18

ההודעה של שי לי עופרי ושניר בורגיל על כך שהם מצפים לבייבי ראשון, קצת יותר מחצי שנה אחרי סיום העונה של "האח הגדול", הצליחה להפתיע רבים. אז מה היה לחבריהם מהבית המצולם במדינה להגיד על החדשות? וואלה! סלבס דודה שרופה

אורי נגר מגיב על ההריון של שי לי עופרי ושניר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
אורי נגר מגיב על ההריון של שי לי עופרי ושניר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם

אי שם, בגמר העונה האחרונה של האח הגדול שהתקיים בחודש ספטמבר האחרון, אף אחד מאיתנו לא דמיין שנגיע ליום בו יכריזו יוצאי הריאליטי שי לי עופרי ושניר בוריגל שהם מצפים לילד. עזבו את זה שוואלה! סלבס עדיין מעכלת את ההצעה בכלל.

כשהחתונה שלהם קרובה מתמיד, הכריזו זוג האוהבים במהלך סוף השבוע על ההריון. כמובן שזה הביא לסערה ברשתות החברתיות כשהטוקבקיסטים הגנרים לא היו היחידים להגיב אלא גם חבריהם לעונה ומי שהיו השותפים שלהם לבית המצולם במדינה.

"האמת שמחתי מאוד" כתב אורי נגר בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו כשנשאל מה הוא חושב על החדשות המפתיעות והמשיך: "מפרגן להם מקסימום, זוג יפה, מגיע להם להיות מאושרים! ממליץ להם להתרחק כמה שיותר ממה שקורה ברשת ולשמור על האושר שלהם בבית, ברגע שזה הופך לציבורי זה רק מסתבך. בידיים מלאות בעזרת השם, מזל טוב!", חתם.

יענקי גולדהבר מגיב על ההריון של שי לי עופרי ושניר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
יענקי גולדהבר מגיב על ההריון של שי לי עופרי ושניר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם
קורין גדעון מגיב על ההריון של שי לי עופרי ושניר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
קורין גדעון מגיב על ההריון של שי לי עופרי ושניר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם

גם חבר נוסף מבית האח לא שכח להרים קבל עם וסטורי, הלא הוא יענקי גולדהבר: "אמאלהההה! איזה אושר בעיניים, שתמיד תשמחו אהבות של החיים שלי. שתהיו מאושרים ואוהבים כל החיים. והגנים של הילד, וואו ואו", הרים לשניים לקראת הבייבי.

מי שעדיין לא הגיבה למרות שחלק מהמשפחה כבר הספיקו, היא אחותו של שניר, ספיר בורגיל, שהכירה גם היא את אברהם אקלום, בן הזוג הנוכחי שלה איתו היא עומדת להתחתן, באח הגדול וכזכור מסוכסכת עם אחיה ובת הזוג שלו. עדיין לא ברור מתי זה יקרה אבל מי שהייתה מהירה לנחש היא אושיית הרשת קורין גדעון: "הימור שלי ספיר ואברהם מכריזים מחר על תאומים", כתבה בסטורי.

גם הגולשים לא הצליחו להירגע: "זה מרגיש שעושים תחרות עם הזוג בורגיל השני מי מתקדם יותר מהר…", כתבה גולשת חדת אבחנה. "הפוסט הבא על ספיר ואברהם ואז ריב חדש שאחת מהם מעתיקה את אותו שם לילד", הוסיף מגיב נוסף נבואת זעם.

וואלה! סלבס אמנם לא בהריון אבל היא מאמינה בלאכול לשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully