וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמועות הבגידה: נטלי פורטמן בפרטים ראשונים על הפרידה מבעלה

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 19:12

השחקנית זוכת האוסקר "זכתה" לשלל דיווחים סביב הפרידה מבעלה במאי האחרון, בעקבות סיפורי בגידה מצידו. כעת, היא משתפת לראשונה בכנות בפרטים על הפרידה המתוקשרת. וואלה! סלבס כולה אוזן

נטלי פורטמן. GettyImages
סוף סוף מישהו מדבר כאן/GettyImages

את חודש מאי 2023 נטלי פורטמן לעד תזכור כתקופה בה דלפו שמועות על בגידה מצד בעלה, הרקדן והכוריאוגרף בנג'מין מילפייה, שהובילו מהר מאוד להפרדת כוחות שהסתיימו בגירושין. מאז, זוכת האוסקר נותרה שקטה למדי בכל הנוגע למצב המשפחתי ובעוד שצצות להן שמועות נוספות על הפרידה ומה בדיוק קרה שם - אף אחד מהצדדים לא הגיב בעניין.

הזוג שהיה נשוי 11 שנים, נמנע מאז מהופעות על השטיחים האדומים בעקבות הפיצול המדווח, לטקס גלובוס הזהב האחרון הגיעה השחקנית בהופעת סולו, מינוס טבעת הנישואין ואף דווח כי גרה לבדה בפריז עם שני הילדים המשותפים שלהם. כעת, בראיון נלווה לכתבת שער למגזין Vanity Fair, כחלק מגיליון הוליווד הנוצץ, משתפת פורטמן לראשונה פרטים מינימליים אך גלויי לב על מתקפת סיקור הפרידה המתוקשרת.

כשנשאלה על חייה האישיים שנחקרו לעומק, היא פשוט ענתה: "זה נורא, ואין לי שום רצון לתרום לזה". אחרי שהמראיין הודה שגם הוא לא אוהב לשאול שאלות חטטניות כאלה (וואלה! סלבס מכירה את זה מקרוב), ענתה פורטמן: "אני יכולה לדמיין", ושם סיימה את הסאגה סביב הפרידה.

בין היתר ובין קידום סרטה החדשה, דיברה על הדואליות בחיים שבין לוס אנג'לס לפריז: "אני אוהבת שיש לי את שתיהן בחיי. אני מנהלת חיים מאוד לא הוליוודיים באל איי, אני גרה בצד המזרחי. יש לי כמה חברים שהם בתעשיית הבידור, אבל הרבה חברים שלא, אנחנו לא הולכים למסיבות הוליוודיות, אנחנו אוכלים ארוחות ערב בבית בחצר האחורית". על המגורים בפריז הוסיפה השחקנית: "ופריז, כמובן, היא חלום. אני כל כך ברת מזל שזכיתי לגור כאן ויש לי חיים עירוניים עם חברים מדהימים".

עוד בוואלה!

נטלי פורטמן נפגשה עם משפחות החטופים: "אני בוכה ביחד איתכם"

לכתבה המלאה

היה קשה שלא להיות מופתעים עם פרסום החדשות על כך שבעלה בגד בה עם הפעילה הסביבתית הצעירה קמיל אטיין, בת ה-25. על פי הדיווחים בצהובונים השניים נפרדו כחודשיים לאחר מכן למרות שמקורות סיפרו שמילפייה: "עושה כל שביכולתו כדי שהיא תסלח לו. הוא אוהב אותה ואת המשפחה שיצרו יחד". האמנם?

וואלה! סלבס יודעת מה זה להרגיש נבגדת, זה קרה לה ביום שנגמרו החצילים המטוגנים בשווארמה השכונתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully