וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי פורטמן נפגשה עם משפחות החטופים: "אני בוכה ביחד איתכם"

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 21:42

השחקנית היהודייה-אמריקאית, שביקרה בעבר את ממשלת ישראל על הפעולות שלה במבצעים הקודמים, הביעה תמיכה בישראל כבר עם תחילת המלחמה הנוכחית, ולאחר שנפגשה עם נציגי משפחות החטופים שלחה להם מסר מחזק: "מצטרפת אליכם בקריאה להחזיר אותם הביתה עכשיו"

נטלי פורטמן במסר למשפחות החטופים/צילום מסך- אינסטגרם

השחקנית ההוליוודית נטלי פורטמן, שנולדה בישראל ועברה בגיל צעיר לארצות הברית עם הוריה, ספגה בעבר לא פעם גינויים על כך שביקרה את ממשלת ישראל על פעולותיה במהלך המבצעים הצבאיים הקודמים ועל חלקה בסכסוך הישראלי- פלסטיני. אך מהרגע שנפתחה המלחמה הנוכחית בעזה, פורטמן הביעה גילויי תמיכה בישראל וגינתה את הטבח שביצע החמאס ב-7 באוקטובר.

השחקנית נפגשה לאחרונה עם נציגים ממשפחות החטופים הישראלים המוחזקים בעזה, ושלחה להם מסר תמיכה מחזק. בסטורי שעלה היום (ב') בעמוד האינסטגרם של המאבק להשבת החטופים- Bringthemhome, פורסם ווידאו של השחקנית עם המסר החשוב: "לכל המשפחות, היה לי את המזל להפגש עם חלק מכם. נחרדתי מהמחשבה על החוויה שאתם, בני המשפחה, נאלצתם לעבור ועדיין עוברים היום ואני מצטרפת אליכם בקריאה לקהילה הבינלאומית לסיים את האסון ההומניטרי הרב-לאומי הזה ולהגן על הגברים והילדים, על הקשישים, על כל האנשים, אנשים חפים מפשע שסובלים כרגע. אני איתכם, אני בוכה איתכם, חושבת עליכם ומצטרפת אליכם בבכי ובקריאה להחזיר אותם הביתה עכשיו".

כאמור, פורטמן הביעה את תמיכתה בישראל כבר בפוסט שהעלתה כבר ב-8 באוקטובר לחשבון האינסטגרם שלה, המונה קרוב ל-9 מיליון עוקבים ובו כתבה: "לבי נשבר למען מדינת ישראל. ילדים נשים וקשישים נרצחו ונחטפו מבתיהם, אני נחרדת מהמעשים הברבריים האלו ולבי פועם מאהבה ותפילה ולמען משפחות הנפגעים". בנוסף, השחקנית העלתה גם פוסט עם סרטון מרגש הקורא לשחרור החטופים.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully