וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה והבגידה: נטלי פורטמן חושפת מידע חדש על הבית שלה

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 14:03

השחקנית נטלי פורטמן ואב ילדייה, הרקדן והכוריאוגרף בנג'מין מילפייה, נפרדו לפני פחות מחצי שנה אחרי בגידה מאוד מתוקשרת מצידו. עכשיו היא חשפה פרטים חדשים על חייה והוסיפה שמן למדורה. וואלה! סלבס אין עשן בלי אש

היה קשה שלא להיות מופתעים עם פרסום החדשות בחודש יוני האחרון על כך שבעלה של זוכת האוסקר נטלי פורטמן, הרקדן והכוריאוגרף בנג'מין מילפייה, בגד בה עם הפעילה הסביבתית הצעירה קמיל אטיין, בת ה- 25. על פי הדיווחים בצהובונים ההשניים נפרדו כחודשיים לאחר מכן למרות שמקורות סיפרו שמילפייה: "עושה כל שביכולתו כדי שהיא תסלח לו. הוא אוהב אותה ואת המשפחה שיצרו יחד".

בשיחה עם ה- Wall Street Journal חשפה פרטים חדשים על הסדר המגורים שלה שיכולים לאשר באופן רשמי את הפרידה: "היא גרה לבד בפריז עם שני הילדים שלה", נכתב בלי שום זכר לאביהם של הקטנים. בנוסף, היא גם הגיעה לבדה לטקס גלובוס הזהב וללא מי שהיה הדייט הקבוע שלה. בנוסף, לטקס ולשטיח האדום, כמו בחמשת החודשים האחרונים, היא הגיעה ללא טבעת הנישואים שלה.

השחקנית והרקדן הכירו בשנת 2009 כששניהם עבדו על הסרט "ברבור שחור" ונישאו אחד לשנייה שלוש שנים לאחר מכן. בתוך 11 השנים בהם היו בזוגיות הספיקו להביא לעולם בן ובת: אלף ועמליה.

את הצעירה הצרפתייה הכיר מילפייה בעבודה משותפת שעשו יחד. למרות שאכן מדובר באישה צעירה לכל הדעות, היא כבר הספיקה לעשות לא מעט וגם נכנסה לרשימת "50 הנשים שעשו את השנה" בואניטי פייר הצרפתי בשנת 2020 בזכות פועלה.

בחודש יוני האחרון סיפר מקורב למילפייה: "בנג'מין יודע שהוא פישל בגדול ועכשיו הוא עושה הכל כדי שנטלי תסלח לו. חשוב לו שהמשפחה שהם בנו יחד תישאר מאוחדת.

וואלה! סלבס הרגישה את כאב הבגידה אחרי שמוכר השווארמה סירב לעשות לה את ההנחה הקבועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully