וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינגל ליידי? נטלי פורטמן נצפתה ללא טבעת הנישואים

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 15:32

הקרע בין השחקנית נטלי פורטמן לבעלה, הרקדן הצרפתי והבוגדני, בנג'מין מילפייה רק גדל, ועכשיו היא משוויצה באצבע עירומה. וואלה! סלבס ידיים למעלה

הפרידות הקשות והטראגיות של הביצה לא מפסיקות להגיע אחת אחרי השנייה. אחרי שמועות על משבר ביחסים בין בני הזוג נטלי פורטמן לבעלה, הרקדן הצרפתי, בנד'מין פלייה. הריחוק עולה כעת שלב לאחר שהשחקנית נתפסה ללא טבעת הנישואים שלה. בתחילתו של סוף השבוע האחרון, היו אמורים השחקנית ובעלה לחגוג יחד כנראה באיזו מסעדה, מלון או חופשה רומנטית את יום הנישואים ה- 11 שלהם.

אבל במקום לציין את התאריך המרגש עם בעלה, בילתה פורטמן עם אורחים ופאנליסטים במקום עם בעלה, בכנס השיוויון של העיר סדיני שבאוסטרליה, ויחד הם דנו בנושאים ברומו של עולם כמו שיוויון בשכר ובתחומים נוספים. זאת לא פעם ראשונה שפורטמן נצפתה אחרי שיצאו השמועות סביב הבגידה, אבל בפעמים הקודמות היא עוד הייתה עם הטבעת על היד, כך גם היה בשבוע האופנה האחרון בפריז.

נזכיר כי בחודש יוני האחרון אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו כי השחקנית ובעלה נמצאים במשבר חמור ביחסים, לאחר שעל פי השמועות הוא בגד בה עם קמיל אטיין בת ה- 25. אטיין היא פעילה סביבתית שהכיר פלייה באופרה הלאומית בפריז בעקבות העבודה שלו. עם קצת יותר מ- 300 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, פעילת האקלים וזכויות האדם משתפת בעיקר מסרים על צדק. כמה אירוני.

לא הרבה אחרי שהתפרסמה הבגידה בפורטמן, היא ובעלה צולמו יחד עם ילדיהם כשהשחקנית נצפתה פורצת לפתע בבכי, ובעבר נטען ש: "בנג'מין יודע שהוא פישל בגדול ועכשיו הוא עושה הכל כדי שנטלי תסלח לו. חשוב לו שהמשפחה שהם בנו יחד תישאר מאוחדת". אולי הוא היה צריך לחשוב על זה לפני שהלך עם מישהי אחרת.

וואלה! סלבס מכרה את כל טבעות הנישואים שהיו לה בשביל פחמימות, והיא הייתה עושה את זה שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully