וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 87 אלף שקלים: מה עשה גיא איתן עם הכסף שגייס לאמא העוקצת?

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 21:10

יוצא האח הגדול ואושיית הרשת גיא איתן הרים מימון המונים כדי לעזור לאמא ששיחת הווצאפ שלה הפכה ויראלית והתבררה כדוברת שקר. העוקבים העבירו יותר מ-87 אלף שקלים, אז לאן העביר אותם כוכב הריאליטי? וואלה! סלבס מוציאה חשבונית

גיא איתן האח הגדול. רן יחזקאל,
גיא איתן האח הגדול/רן יחזקאל

למרות הקרעים העמוקים שיש בינינו, תמיד מרגש לראות את ההתגייסות של עם ישראל בעת צרה. אולי מדובר בחיפוש אחר הטוב המחולט, ההרגשה שאנחנו צודקים וטובים, בימים שכל העולם אומר לנו אחרת. אבל, כך או כך אושיית הרשת ויוצא האח הגדול גיא איתן הצליח לגייס כספי תרומות של מעל ל-87 אלף שקלים לכבודה של האמא אותה כולנו עטפנו רק כדי לגלות שמדובר היה בשקר.

למזלו של גיא אך בעיקר למזלם של התורמים, הכסף טרם הועבר כשגילו את העוקץ, אך יוצא האח הגדול שלא זכה בפרס הגדול, אלא פרש, בחר להעביר את זה הלאה ולתרום את הכסף לאנשים שעובדים ימים כלילות כדי לכבד אנשים בדרכם האחרונה, ארגון זק"א.

בתגובה לסכום המכובד מאוד, הארגון העלה את הוקרת התודה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלהם: "מתנדבי זק"א מודים לאיש והלב גיא איתן ולכל אלפי התורמים המהווים מופת של נתינה ומקור לגאווה לעם ישראל כולו, על העברת התרומה שנתנה מלב אוהב לטובת פעילות הקודש של ארגון זק"א. ככה נראה חסד של אמת!".

התרומה של גיא איתן. אינסטגרם, צילום מסך
התרומה של גיא איתן/צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה, השיב איתן בצניעות מקסימה להפליא: "זה לא מגיע לי. זה מגיע לכם שעוקבים אחרי ותרמו מהלב. אשרכם ושתבוא עליכם הברכה. סוף סוף הכל טוב בי".

וואלה! סלבס תרמה את הבגדים שלה וקיבלה אותם בחזרה כי אמרו שלא צריך אוהלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully