וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון שוחחה עם האמא מהשיחה שהפכה ויראלית: "כולה אור"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 15:48

היה קשה שלא להרגיש זעם אחרי קריאת צילום המסך המזעזע בו אישה שרבים קראו לה מנותקת סירבה להזמין ילדה רק כי אמא שלה לא יכולה לעמוד בהוצאות המתנה. מי שלקחה את הדאגה צעד קדימה היא אושיית הרשת נטלי דדון שניסתה לעזור. וואלה! סלבס ערבות הדדית

הפוסט בו נאמר לאמא שלא הצליחה לעמוד בהוצאות למתנת יום הולדת מוגזמת: "הילדה שלך לא רצויה, היא לא מביאה מתנות בימי הולדת", הצליח להגיע כמעט לכל אדם ברחבי המדינה ולזעזע רבים. התגובות והרצון לעזור כדי שהילדה לא תרגיש חוסר עלו בלי סוף והראו שוב כמה ערבות הדדית יכולה להיות בינינו.

מי שניסתה גם היא לעזור ואפילו פנתה לאמא המסורה שבתה סורבה מלהגיע למסיבת יום ההולדת של חברתה, היא אושיית הרשת נטלי דדון ששיתפה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "אני אחרי שיחה עם האמא מההתכתבות. אני כבר יומיים מנסה להבין אם הדבר הזה אמיתי, כל כך רציתי לגלות שזה פייק, שאין אמא לילדים שמסוגלת להקליד כאלה שטויות".

"למדר ילדה בגלל שהמתנה שלה פחות יקרה ביום הולדת או שהיא אוכלת... אני אפילו לא אחזור על המילים שבהתכתבות כי זה לא האישיו. אני רק רוצה לספר לכם שיצאתי מהשיחה, עם האמא הזאת, הבריאה, מלאת השראה. אני שואלת אותה כי גם חברים אמרו תביאי אותה, תשיגי אותה אנחנו רוצים לעזור. אין על העם המדהים הזה שלי, כולם רוצים לעזור, לתת, להעניק, לעטוף את הילדים. אני רוצה לראות איך אנחנו יכולים לעזור לילדים איך אפשר לשמח אתכם?".

התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה. ללא, צילום מסך
התכתבות בין 2 אמהות בה נדרש מאחת הילדות לא להגיע ליום הולדת בגלל מתנה/צילום מסך, ללא

"מה היא עונה לי? לא נטלי חכי שנייה, חכי רגע. אני לא רוצה שהילדה תחשוב או תרגיש שבגלל הפרסום של הפוסט הזה, שגם ממנו נלחצתי, פתאום מביאים לה הכל. אני לא רוצה שזה יהיה אישיו עכשיו שישבש אותה. איזה בריאות, איזה היגיון בריא ואיזו צניעות, אני מורידה בפניה את הכובע. אני חושבת שאין חושך שלא בא להציף אור והאישה הזאת היא כולה אור".

"אור לנו כבני אדם, כהורים. אנחנו לא נותנים יד לדברים האלה, אנחנו לא מעבירים רנטגן על מה הילד לובש ואם איזה בגד הוא הגיע ואם יש לו יותר או פחות, לא רק לילדים גם כבני אדם. לאן החברה שלנו תגיע? בבקשה אל תתנו לזה יד, לא בנינו ובטח שלא כהשלכה לילדים. ולך אמא יקרה, את זכית במעריצה, אני פשוט מעריצה שלך. את אחד לדור ואת כל כך עשירה והילדים שלך זכו, באמת", סיכמה דדון בנימה מעודדת.

לפני ששוחחה עם האמא שפרסמה את ההתכתבות, זעמה אושיית הרשת על הדרך בה התייחסו אליה בגלל מצבה הכלכלי: "כשאני רואה שאמא הלכה לאיבוד בתוך חומריות והרצון שלה לעטוף את הילדה שלה בכל מה שרק אפשר, אני בעיקר מרחמת עליה ועל הילדה, על האמא שלא מבינה את החשיבות של הענקת ערכים לילדיה ועל הילדה שיבוא יום ותצא לעולם הגדול ותגלה שלא כולו עשוי צמר גפן משטרות כסף ותבין שערך החברות ונתינה מהלב חשובים פי כמה וכמה מכל סכום כסף שיהיה".

וואלה! סלבס לא מביאה מתנות יום הולדת לאף אחד, אבל זה בגלל שאין לה חברים, או כסף.

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully