וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל היה תרמית? נטלי דדון וגיא איתן מגיבים לסערת האימהות

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 15:34

שיחת האימהות שהופצה אתמול ברשת בין אם לילדה שסירבה להזמין ילדה אחרת ליום ההולדת של בתה חוללה סערה גדולה במיוחד, שהובילה בין היתר לגיוס המונים מרשים אותו הוביל גיא איתן. כעת עולות חשדות כי מדובר בתרמית והרשת שוב סוערת. וואלה! סלבס חשדנית

גיא איתן מגיב לסערת האימהות/צילום מסך אינסטגרם

קשה להאמין שיש מישהו במדינה שלא שמע אתמול (שלישי) על השיחה בין שתי האימהות שהסעירה את הרשת. אבל אם בכל זאת חזרתם בדיוק מהירח, נספר כי מדובר בתיעוד של שיחה שעלה לרשת בין שתי אימהות לילדות בכיתה ה' כביכול, כשאחת מהן סירבה להזמין את בתה של השנייה ליום ההולדת של הילדה שלה, רק בגלל שהיא הביאה מתנה בשווי 50 ש"ח בלבד.

תיעוד השיחה כאמור התפשט במהרה, הגיע גם למהדורות החדשות וגרר אין-סוף תגובות, בין היתר של סלבס מהביצה המקומית שלא חסכו את דעתם בנושא. מי שבלטו בעניין היו נטלי דדון וגיא איתן, אחרי שהשניים שוחחו עם האם שנפגעה מהסיפור. דדון סיפרה בעמוד האינסטגרם שלה על השיחה עם האם, ואיתן הגדיל לעשות והוביל גיוס המונים למענה שהגיע היום ליותר מ-87 אלף שקלים.

אבל אחרי כל הסערה הגדולה, העיתונאי גיא לרר מפרסם היום כי עלו חשדות כבדים לגבי האמינות של הדברים בשיחה, וכי ישנה תלונה במשטרה בחשד להונאה. על פי הפרסום של לרר ורוני אבירם מ"הצינור", גורמי רווחה שבדקו את הדברים גילו שאין אמא ובת בשמות הרלוונטיים בערים הנטענות ולאם השנייה בכלל לא הצליחו להגיע, מה שהוביל את אחד מבתי הספר להגיש תלונה במשטרה.

בתגובה לפרסום של לרר, גיא איתן העלה היום סטורי נוסף בנושא וסיפר: "אני רואה שיש תלונה במשטרה על הונאה. יכול להיות שהצליחו לעבוד עלינו, וגם הצליחו לעבוד עליי אני הרי ניזון מההתכתבות שסטטוסים מצייצים פרסם. המזל הוא שעדיין לא העברתי את הכסף, הכסף אצלי. הייתי צריך להעביר אותו היום, אבל התנתי את העברת הכספים בזה שאני אפגש עם האמא הטובה ושהיא תראה לי באמת התכתבות עם האמא הרעה. ולפי השם של האמא הרעה הייתי בודק שבאמת יש ילדה שהייתה צריכה לחגוג יום הולדת במשרד הפנים לפי תאריך לידה".

"זה עדיין לא קרה אז לא העברתי את הכסף. אני לא יודע מה עושים במצבים האלה, בואו נחכה ונראה מה קורה. ניתן למשטרה ולתחקירנים של החדשות לעשות את שלהם, אם יתנו לי אוקיי אני אעביר את הכסף, אם לא נחליט על איזה גוף מסויים שנתרום לו", סיפר והרגיע את העוקבים לגבי הסכום הגבוה של הכסף שנאסף.

גם נטלי דדון הגיבה להתפתחות החדשה בנושא, רק שהיא בחרה להמשיך ולעמוד לצדה של האם: "כל ההכפשות ברשת כלפי האמא והילדה והחשדות להונאה. תגידו לי השתגעתם?! האמא הזאת ביקשה משהו?! לקחה ממישהו משהו?! זה שמישהו החליט לאסוף לה כסף שיבורך. כבר יומיים שהיא יכלה לקחת ממני טיסה לחופשה יוקרתית לה ולילה וכסף ומתנות וכל עם ישראל ניסה לעטוף אותה בפינוקים, אז על איזו תרמית לעזעזאל אתם מדברים?".

דדון לא שכחה להפנות את זעמה למי שבכלל אשם לטענתה- התקשורת כמובן: "תתביישו לכם אנשי התקשורת שעוד לפני שיש לכם הוכחה אתם גורמים לאמא הזאת ולילה לבכות ככה!! בושה!! ואם חס וחלילה יש משהו לא כשר ולא תקין תפנו את זה למקומות הנכונים. האמא הזאת לא אשמה בתקשורת המעוותת שיש לנו! היא לא לקחה שום דבר מאף אחד! ולשמוע אותה ככה זה שורף את הלב!".

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully