וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי מגיבה לסערת האימהות: "תחתית של התחתית, כמו טיסת השוקולד"

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 8:23

המדינה כולה געשה אתמול סביב פרשת האימהות והילדה שלא הוזמנה למסיבת יום הולדת. השחקנית והקומיקאית הגיבה לפרשה באופן מפתיע למדי: "מכות, רק מכות. מאמינה באלימות". וואלה! סלבס משקשקת

אירוע ואן גוך/מאור בן הרוש

ב-48 השעות האחרונות מדינת ישראל הציגה אחדות שאין כדוגמתה נגד אימא חומרנית, שהחליטה לא להזמין ליום ההולדת של בתה ילדה שמגיעה מרקע כלכלי קשה. מיטב הכוכבים המקומיים ניצלו את הרשתות החברתיות כדי לצאת נגד ההתנהגות הבזויה של האם והיו מי שאספו תרומות בגובה עשרות אלפי שקלים עבור האם שידה אינה משגת.

אורנה בנאי, אירית רחמים וליהיא גרינר היו רק חלק מהכוכבות שהגיעו אמש (ג') לביתן אקספו 2 בתל אביב כדי לצפות ביצירותיו של ואן גוך. בין שיחות על אימפרסיוניזם וקוביזם, וואלה! סלבס תפסה אותן לשיחה על מה שחשוב באמת.

"זה נשמע כמו תחתית של התחתית, טיסת השוקולד. אנשים שאין להם ערכים מלבד ערך הכסף", אמרה בנאי. ומה היא הייתה עושה אם הייתה עומדת בסיטואציה דומה? "מכות, רק מכות, אני מאמינה באלימות. אלימות פותרת הכל", אמרה בציניות. "עם ישראל חי! כל כך דביק ולא קשור. הלוואי והיינו מאוחדים, לצערי לא. יש לנו עם חצוי, מפולג, כועס, פגוע. תמיד צריך לשאוף ולקוות שיהיה טוב".

אירית רחמים. שוקה כהן,
בשיא שלה. אירית רחמים/שוקה כהן

גרינר אמרה בתגובה לסערה: "שלא יבואו עם מתנה. .אשמתי שאת מוציאה 9,500 שקל על יום ההולדת של הבת שלך? מה זו, חתונה? חבל שלא הייתה קופסא של צ'קים". אירית רחמים, אישה שיודעת דבר או שניים על אירועים, הבינה כבר מזמן שהכל מתחיל מהבית: "אני רוצה להגיד לאימהות שזו לא צורה ולא דרך. אני עושה אירועים ובחיים לא מדדנו אנשים לפי מה ששמים במעטפה. יש כאלה שמגיעים עם מתנה צנועה או עם מכתב. עצם העובדה שאנחנו יחד, חוגגים את האירוע, הוא לכל דבר. זו דוגמא לא טובה. אני לא שופטת ורוצה להגיד שמה שקורה בבית משליך לחברה ואנחנו משלמים מחיר".

וואלה! סלבס לא מוזמנת למסיבות יום הולדת, בעיקר כי היא גונבת את העוגה ובורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully