וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומס נפשי ופיזי שקשה להסביר": מעיין אדם פורקת בפני העוקבות

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 11:29

בין אינספור העיסוקים של המגישה והמשפיענית, מצליחה למצוא מעיין אדם רגע אחד של הודיה ומשתפת את העוקבים במה שעובר עליה בימים אלו בחודש החמישי להריונה, "אני כמעט כל יום קורסת". וואלה! סלבס יישר כח

מעיין אדם. רפי דלויה, HOT,
"אני כמעט כל יום קורסת"/רפי דלויה, HOT

לפני כמעט שבועיים מגישת הטלוויזיה והמשפיענית מעיין אדם השיקה את מועדון הצרכנות Mami, לצד אתר אינטרנט שקרס מרוב ביקוש ותוקן בהמשך. היום, אחרי שהאתר נעמד על הרגליים והחל להריץ את גלגלי הקופונים והמזומנים נמצאת מעיין בתקופה אולי הכי מורכבת שחוותה לטענתה.

בסטורי סוף יום שסיכם כמה נישות המתנגשות בחייה כתבה: "שבוע מאז שאנחנו באוויר וכל יום מתבהר לי שהקמנו מפלצת וזה אתגר שלא הבנתי את המימדים שלו, הערכתי שאנחנו עושים משהו גדול, אבל לא שיערתי כמה. זה קשה לי, ממש".

מעיין אדם פורקת בפני העוקבים באינסטגרם, פברואר 2024. מסך אינסטגרם maayanadam, צילום מסך
"אני אסירת תודה על מי שמקיף אותי"/צילום מסך, מסך אינסטגרם maayanadam

כידוע יובל צלנר בן זוגה ואב בתה, תבור, מתמודד בימים אלו לראשות עיריית תל אביב-יפו כשהשיא כמובן יגיע ביום שלישי בשבוע הבא ביום הבחירות המקומיות. בין היתר נמצאת אדם בחודש החמישי להריונה, לאחר שאיבדה את אחותה מפל בשבת השחורה וכעת נראה שהכל מתנקז לרגע אחד של פיק גדול.

"בעלי רץ לראשות העיר, אני בחודש חמישי, יש לי תינוקת בבית ומשפחה אבלה. הכל ביחד, עומס נפשי ופיזי שקשה להסביר", משתפת המגישה את העוקבות ומוסיפה: "אז עוצרת רגע לומר שאני אסירת תודה עליכן, על הגב, על המילה הטובה, בלי זה אני אקרוס ואני כמעט כל יום קורסת. ואני אסירת תודה על מי שמקיף אותי ועובד סביב השעות במסירות שאין בטבע בתשוקה ובאהבה למה שבחרנו לעשות. זהו פרקתי".

וואלה! סלבס הייתה מועמדת בעבר לראש עיריית חדרה, כל מה שקרוב לשווארמה שאולי היא הראשונה בתור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully