וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 יום לטבעת?? מעיין אדם מקבלת התחייבות להצעת נישואין

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 9:59

המגישה ואושיית הרשת מצפה לבתה השנייה, אבל לא רק. ההמתנה כוללת לא רק בייבי קטנה בדרך, אלא גם טבעת יהלום מבן זוגה יובל צלנר. ועכשיו חברים, יש התחייבות רשמית לאחר שזה נדחק לפינה. וואלה! סלבס 30 יום זוז!

מעיין אדם, יובל צלנר ובתם תבור. מסך אינסטגרם maayanadam, צילום מסך
החיוך התמים רגע לפני שנדחק לפינה/צילום מסך, מסך אינסטגרם maayanadam

בתחילת חודש דצמבר האחרון בישרה המגישה ואושיית הרשת מעיין אדם על הריון שני ומשמח, עליו גילתה מספר ימים לאחר שאיבדה את אחותה הצעירה מפל, שנרצחה בטבח שבוצע במסיבת הנובה באותה שבת נוראית. הבייבי עוברית שמתבשלת לה ברחמה, תהיה הבת השלישית למשפחת צלנר-אדם.

אמש, בעוד סשן שאלות-תשובות בסטורי, פתחה מעיין תיבה בה כל השאלות יופנו ליובל צלנר בן זוגה, שבין היתר מתמודד לראשות עיריית תל אביב-יפו. השאלה הראשונה והמתבקשת הייתה כמובן: "מתי תציע נישואים???"

מעיין אדם, יובל צלנר ובתם תבור. מסך אינסטגרם maayanadam, צילום מסך
קבל עם וסטורי/צילום מסך, מסך אינסטגרם maayanadam
מעיין אדם, יובל צלנר ובתם תבור. מסך אינסטגרם maayanadam, צילום מסך
30 יום זוז!/צילום מסך, מסך אינסטגרם maayanadam

אדם שכבר נוהגת להתבדח על כך ולשלוח לעברו ולעבר עוקביה רמיזות עבות על עניין הטבעת והחתונה המיוחלת, אימתה את אב ילדיה בסטורי בו הוא התחייב במלוא מובן המילה לשליפת טבעת *ממש* בקרוב. כמה קרוב? וואלה, התשובה שלו הפתיעה: "עכשיו? עכשיו?" תוך כדי חיוכים משועשעים ברקע כולל בתם תבור שהצטפרה לסשן בחדר הארונות. "את יודעת, בואי נסגור ככה. אני אציע לך נישואין ביום הראשון שאני אשב על הכיסא בתפקיד ראש העיר. זה עוד חודש, התאפקת שלוש שנים. תגידי להם 30 ימים זה הכל".

כאופייני לאדם היא ממש לא נשארה רגועה מהתשובה ואוסיפה (ובצדק): "זה לא פייר נשמה, ילדתי לך ילדה. עוד לא השתקמה לי רצפת האגן, לא מגיע לי טבעת קטנה? יהלום קטן? תבורי אנחנו מסכימות להסכם הזה? לא, תגידי לא". כמו תבורי, סך הכל אנחנו אופטימיים.

וואלה! סלבס מתחייבת לגברים כמו שהיא מתחייבת לדיאטות - היא לא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully