וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם מספרת על הרגע בו גילתה שהיא בהריון אחרי מות אחותה

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 11:16

המשפיענית ויוצאת הריאליטי סיפרה בחשבון האינסטגרם שלה על הרגע בו גילתה שהיא ובן הזוג יובל צלנר מצפים לילד, מיד בתום השבעה על אחותה מפל ז"ל שנרצחה במסיבת נובה. וואלה! סלבס צמרמורת

מעיין אדם ואחותה מפל אדם ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
הלב מתפוצץ. מעיין אדם ומפל ז"ל/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

המשפיענית ויוצאת הריאליטי מעיין אדם איבדה ב-7 באוקטובר את אחותה הקטנה מפל ז"ל, שנרצחה במסיבת הנובה. זמן קצר לאחר מכן, הודיעה אדם שהיא ובן הזוג שלה יובל צלנר מצפים לבת שניה, אחות קטנה לתבור המתוקה.

אדם ענתה לשאלות של העוקבות בחשבון האינסטגרם שלה ונשאלה על הרגע בו גילתה שהיא בהריון. "ביום שמצאו את הטבעת של מפל אחרי השבעה, סיפרתי לרעות שמאחר לי המחזור בהרבה זמן בגלל המצב ומה שהגוף עובר. היא קנתה לי בדיקה על דעת עצמה ונתנה לי. בערב בדקתי רק ליתר ביטחון".

מעיין אדם. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם/צילום מסך, אינסטגרם

בראיון שהעניקה לוואלה! סלבס בחודש ינואר האחרון, סיפרה אדם על רכבת ההרים הרגשית שעברה כשגילתה על ההריון: "זה היה לא פחות עצוב. עברו לי מחשבות שזה גלגול נשמות, שזו מתנת פרידה ממפל. מחשבות לא אופיניות לי. איך באותו שבוע היא הולכת וזה בא?".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully