וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדם מידי? מערכת היחסים החדשה של טום קרוז והחדשה עולה שלב

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 11:35

על בת הזוג החדשה של השחקן ההוליוודי טום קרוז, הדוגמנית הרוסייה אלסינה קיירובה, גילינו באופן רשמי לפני חודש בלבד, אבל מתברר שהוא כבר הספיק לפגוש את בת האדם החשובה ביותר בחייה. וואלה! סלבס ספידי מקווין

טום קרוז והדוגמנית אלסינה קיירובה. Dave Benett; מסך אינסטגרם elsina_k, GettyImages
טום קרוז והדוגמנית אלסינה קיירובה/GettyImages, Dave Benett; מסך אינסטגרם elsina_k

השחקן ההוליוודי טום קרוז ממשיך לתת תקווה לבחורים נמוכים ונאים, בעיקר עכשיו עם הזוגיות הלוהטת שלו. הליידי החדשה בחייו היא הדוגמנית הרוסייה אלסינה קיירובה, שהיא גם צאצאית למקורב לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין והייתה נשואה בעבר לאוליגרך רוסי, סוחר היהלומים דימיטרי צווטקוב, ממנו הביאה לעולם בת והאשים אותה בעבר שהחביאה ממנו רכוש בשווי מיליוני ליש"ט במהלך הגירושים.

מתברר שלא מדובר בעוד רומן חולף או יזיזות לא רצינית, אלא במשהו שאולי יש לו עתיד, כי על פי הדיווח ב- Page Six, מקורב לכוכב הודה שקרוז כבר הספיק לפגוש את בתה של הדוגמנית הרוסייה. כזכור השמועות והלחשושים על הזוגיות של השניים התחילו רק בחודש דצמבר האחרון ואולי כדאי היה להם לבחון עוד קצת לפני המפגש הדרמטי.

זה לקח בערך קצת יותר מחודש, אבל בסופו של דבר קיבלנו לאחרונה גם אישור על כך שהאהבה של השניים מוסדה והם בזוגיות אחד עם השנייה באופן רשמי: "זה ידוע במעגל של אלסינה שהיא וטום עכשיו אקסלוסיביים", סיפר לאחרונה מקורב נוסף ל- Daily mail.

וואלה! סלבס נכנסה לאחרונה לזוגיות עם כתם העמבה על הטרנינג שלה כי הוא פשוט מסרב לעזוב.

  • עוד באותו נושא:
  • טום קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully