וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולחן אחד לא הספיק לו: טום קרוז שכר מסעדה שלמה בשביל דייט

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 14:29

השחקן ההוליוודי טום קרוז התחיל לצאת עם בחורה חדשה ולכבוד אחד הדייטים שלהם, לא רק שהוא הזמין מקום, אלא את כל המסעדה. אם זה לא הספיק, נראה שהוא קנה גם את כל התפריט ולא שכח להשאיר טיפ מכובד. וואלה! סלבס לובסטר

בשבוע שעבר (שישי) דיווחו הצהובונים מעבר לים על מערכת היחסים החדשה של השחקן ההוליוודי טום קרוז (61) עם הדוגמנית הרוסייה, אלסינה קיירובה (36). קיירובה הייתה נשואה בעבר לאוליגרך רוסי שגם האשים אותה בכך שהיא החביאה ממנו רכוש בשווי מיליוני ליש"ט אחרי שהשניים נפרדו.

יש מצב השלדים שיש לה בארון לא מאוד מפחידים את קרוז שבעצמו אפוף מסתורין, כי מתברר שהוא לא הסתפק בלהזמין לשניים מקום לאכול בו לדייט רומנטי, אלא קומה שלמה במסעדה בלונדון לנוחיותם: "הם היו קרובים מאוד פיזית, היה נראה שטום נוצר כל דבר שאלסינה אמרה לו", סיפר עד ראייה חשאי במיוחד ל- Sun הבריטי, "הם היו יחד עם שומר הראש האמריקאי שלו שהתערב במקרה ואחד מאנשי הצוות ביקש תמונה".

על פי אותו אדם, החשבון הכולל בסוף הערב היה בשווי של יותר מ- 600 דולר ששולמו לטובת לובטר, סושי וקוקטיילים יפים שהיו ללא אלכוהול. כאילו הוצאות אותו הערב לא היו מספיק יקרות, גם הטיפ שהשאיר היה מכובד: "הוא שם יותר ממאה דולר לטיפ לפני שהוא והדייט שלו עברו בדלת הצדדית ונכנסנו למכונית המילוט שלו, זה היה מבצע חלק", אמר עד הראייה.

טום קרוז אלסינה קיירובה. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
טום קרוז אלסינה קיירובה/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

כאמור, השניים נצפו לראשונה ביום שישי בשבוע שעבר בלונדון, ועל פי עדי ראייה שדיווחו ל- DailyMail הם נהנו מאוד במועדון שרוב המבלים בו היו רוסים: "הם הגיעו בסביבות תשע בערב ובילו את רוב הזמן בריקודים. הם היו בלתי נפרדים, זה ברור שהם זוג. כולם מאוד התרגשו ובשלב מסויים היו צריכים לקחת את המיקרופון ולהודיע לכולם ברוסית שהוא לא רוצה לעשות תמונות עם אנשים".

וואלה! סלבס הכינה פעם בורשט בלי כפפות וזכתה לידיים ורודות במשך שבוע שלם.

  • עוד באותו נושא:
  • טום קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully