וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם פער של 25 שנה: הכירו את בת הזוג החדשה של טום קרוז

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 11:35

השחקן האהוב ממשיך לסקרן את מעריציו בשמועות על מערכת יחסים עם הדוגמנית הרוסיה, וכעת מקורבים מדווחים: "הם הפכו את זה למשהו רשמי", לאחר שורה של דייטים בדירת המיליונים שלה בלונדון. אז מה אנחנו יודעים? וואלה! סלבס מעושרת בשבילו

טום קרוז והדוגמנית אלסינה קיירובה. Dave Benett; מסך אינסטגרם elsina_k, GettyImages
הוא מאושר והיא מעושרת. קרוז וקיירובה/GettyImages, Dave Benett; מסך אינסטגרם elsina_k

בחודש דצמבר האחרון התחלנו לרחרח מה הלו"ז בחיי הרומנטיקה של טום קרוז. כבר אז סיפרנו לכם כי הצהובונים מעבר לים מדווחים על מערכת היחסים החדשה של השחקן ההוליוודי בן ה-61, עם הדוגמנית הרוסיה אלסינה קיירובה בת ה-36. קיירובה הייתה נשואה בעבר לאוליגרך רוסי שגם האשים אותה בכך שהיא החביאה ממנו רכוש בשווי מיליוני ליש"ט אחרי שהשניים נפרדו. אבל היי, מה שטוב לאדון קרוז אנחנו איתו.

נראה שפער של 25 שנים בין השניים לא ממש מפריע להתנהלות הרומנטית להתפתח וכעת השמועות עלו שלב אחד קדימה ועל פי הדיווחים ב"דיילי מייל" אומתו. נראה שהדוגמנית התקרבה במיוחד בחודשיים האחרונים לשחקן המוערך וכעת השניים יוצאים באופן רשמי, "זה ידוע במעגל של אלסינה שהיא וטום עכשיו אייטם", אמר מקורב לרשת.

השניים השתתפו בארוחת ערב חגיגית לתמיכה בארגון צדקה באירוע חניכת אמבולנס אווירי במכרז לונדון, שם נכח גם הנסיך וויליאם כאורח הכבוד (והתייחס לראשונה למצבו הרפואי של המלך צ'ארלס). "הם התקרבו מאוד במהלך השבועות האחרונים אבל מקפידים מאוד לא להצטלם ביחד כי הם רוצים לשמור על הפרטיות שלהם", המשיך המקור בשיתוף והוסיף: "טום שהה לילה בדירה של אלסינה, שכפי שאתה יכול לדמיין, מדובר במקום יפה מאוד (דירה בשווי מילוני דולרים בנייטסברידג', לונדון). הם נהנים לבלות יחד ולמרות אורח החיים העשיר שלהם, הם עושים הרבה מהדברים שזוגות רגילים עושים".

וואלה! סלבס לעולם לא תתרגל לחיי עושר, היא לא מתחברת למנות פלצניות וקטנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully