וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכנים נאים? לא תאמינו לאיזה בית כלא העבירו את דני מסטרסון

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 10:32

השחקן והאנס, דני מסטרסון, שגילם את דמותו של סטיבן הייד ב"מופע שנות השבעים", עבר מבית הכלא אליו נכנס אחרי ההרשעה בשניים מתוך שלושת סעיפי האונס שהיה מואשם בהם. עכשיו, נכנס למקום חדש, שווה ועם הרבה פחות שמירה. וואלה! סלבס חומות של תקווה

את השחקן דני מסטרסון למדנו להכיר בסיטקום המצליח, "מופע שנות ה-70", אך מאז עבר לא מעט זמן והמון בחירות שגויות בלשון המעטה, שהובילו את מסטרסון לרצות 30 שנים עד מאסר עולם בכלא אחרי שהורשע בשניים מתוך שלושת סעיפי האונס בהם הואשם.

האנס המורשע נכנס לכלא בבושת פנים במהלך חודש ספטמבר האחרון, בזמן שהוא סחב איתו לתחתית את החברים והקולגות, מילה קוניס ואשטון קוצ'ר שהעידו לטובתו לפני גזר הדין. אחרי חמישה חודשים מתוך השנים הרבות בהן הוא הולך לבלות מאחורי סורג ובריח מסטרסון עבר לאחרונה לבית כלא חדש, מושבת הגברים של קליפורניה בסן לואיס אוביספו.

בית הכלא הקודם שהיה בו, קורקורן, שממוקם גם הוא בקליפורניה, נחשב לאחד מבתי הכלא הקשים ביותר עם תנאים מזעזעים ככה שמדובר בסוג של שדרוג. באתר של המקום החדש אליו הועבר, תהיה סביב השחקן המורשע אבטחה ברמה בינונית עד מינימלית, כמו גם לשאר שותפיו העבריינים. בנוסף יש בבית הכלא שני מתקנים נפרדים שמיועדים למגורים.

עדיין לא ברור אם מסטרסון ישתכן במתקן המזרחי או במתקן המערבי, אבל כך או כך בשניהם יש תוכניות לימוד אקדמאיות כמו גם הכשרות מקצועיות לאסירים ותוכניות לטיפול והעברת כלים לעזרה עצמית לעבריינים המורשעים.

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully