וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, נשק חם: 5 הפדיחות הגבריות הכי לוהטות שרשמנו לפנינו

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 12:57

פדיחת ההתרוממות של אשר בסופרבול, הנחש המפתיע והויראלי של דרייק, הצצה נוסטלגית אל תוך מכנסיו של לני קרביץ, אבל לא רק. כל סיפורי הדיק המדוברים ביותר וגם - מי המצויד שזכה ל-25 ס"מ של תחמושת? וואלה! סלבס ביג דיק אנרג'י

לני קרביץ; פיט דיווידסון; דרייק. GettyImages, GettyImages
כל החבילה/GettyImages, GettyImages

זכינו לצפות בפדיחה הקטנה של אשר על במת הסופרבול בעת מופע המחצית המצופה. הביצוע הנוסטלגי לצד אלישיה קיז הוביל לחיכוכים, זיעה מוגברת וגברת קיז אחת לבושה באוברול אדום וצמוד שגרמה לזמר האהוב לקבל תזכורת מהחבריקו במכנסיו, שבין רגע התרומם לו מהתרגשות. כפי שוואלה! סלבס דיווחה לכם, כל הקסם הזה נגמר בחיבוק עוטף במיוחד - פלוס תגובה ראשונה ומפתיעה של בעלה של קיז.

כל הטוב הזה לא התחיל ובטח ובטח לא ייגמר שם. פדיחות דיק למיניהן תמיד צצות וברוך השם תמיד יצוצו. לכבוד הרגעים הקטנים (שמא נגיד גדולים) החלטנו לרכז את הסיפורים המדוברים ביותר, בהם האושיות הגבריות בביצה העולמית שחשפו את הנשק החם ביותר.

אשר ואלישיה קיז בהופעת סופרבול 2024. Kevin Mazur, GettyImages
שמישהו ישתלט עליוווו/GettyImages, Kevin Mazur

לפני כשבוע הגיע לפתח הדסק של וואלה! סלבס הסרטון האינטימי ביותר של דרייק. מי שלא בעניינים (הלם מכם על זה), הראפר המוערך קיבל שלל סופרלטיבים והרמות ("פאקינג טיל") לנוכח סרטון שדלף לרשתות החברתיות, בו נראה משתעשע בציוד האישי והסופר מכובד שלו. אם תהיתם מה הייתה תגובתו בנושא: שמונה אמוג'ים צוחקים. בוגר מאוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אריאנה גרנדה ופיט דיווידסון, טקס פרסי MTV 2018. John Shearer, GettyImages
ביג דיק אנרג'י שלום - האקסים הפטפטנים/GettyImages, John Shearer

לציוד של פיט דיווידסון אי אפשר ממש לקרוא פדיחה. בסוף שנת 2018 אריאנה גרנדה ודיווידסון נפרדו לאחר זוגיות של פחות משנה שכללה בין היתר טבעת אירוסין וביטול חתונה. הפרידה המתוקשרת לא מנעה מהזמרת לספר ברחבי הטוויטר על גודל איבר מינו של הקומיקאי, נתון שנעדיף לשמור לעצמנו מטעמי צנעת הפרט. סתם נו לא, גרנדה דיווחה שמדובר ב-10 אינץ' שלמים, כלומר 25.4 ס"מ שלמים(!!). אמירה שלה שהפכה את דיווידסון לביג דיק אנרג'י ואפשר להבין גם למה. הוא בתגובה התייחס לכך באחד ממופעיו: "אני חושב שהיא פשוט קטנטנה", צחק והוסיף: "אני חושב שיש לי פין בגודל ממוצע והיא קטנטנה. הכל גדול עבורה". צנוע משהו אתה.

איבר מינו של לני קרביץ נחשף במהלך הופעה בשוודיה, 2015. טוויטר, צילום מסך
אין כמו חישוק זהב איכותי/צילום מסך, טוויטר

תקלת סטיילינג נרשמה במהלך הופעה של לני קרביץ אי שם ב-2015, שהשאירה את הרוקסטאר נבוך ואת הקהל בהיסטריה ובואו, די בצדק. רגע של תנועתיות וכריעה לכיוון הקהל גרם למכנסי העור של סמל המין להיקרע. איבר מינו של הכוכב, ששכח ללבוש תחתונים (אבל לא שכח טבעת פין לקישוט), הציץ החוצה במלוא הדרו אל מול אלפי שוודים מופתעים, אך בעיקר מאושרים. פתאום שווה להשקיע על כרטיס לגולדן, הא?

ג'ון האם. ספלאש
ג'ון האם/ספלאש

משחק הניחושים שנהיה סביב איבר מינו של שחקן הקולנוע ג'ון האם הפך לכמעט האהוב עלינו. כוכב "מד מן" מזה שנים דואג לאחסן במכנסיו נטולי התחתונים את המה שמו אולי הכי מדובר בביצה. פפראצי על סט צילומים או בטיולי רחוב יומיומיים, הציגו לא פעם את האם צועד לו כשהוא מציג בליטה מרשימה במכנסיו, בליטה שהיא הכל חוץ מקטנה.

התקרית המדוברת מכולן הייתה ב-2012, בעת שהלך עם הגירלפרנד ג'ניפר ווסטפילד לסיבוב שופינג בניו יורק, שם כאמור נכח גם החבר המיוחד. לפני כשנה וחצי התייחס השחקן ל"עניין הפין" בראיון ל"מופע של הווארד סטרן" וחתך בבת אחת את כל השמועות על חוסר בהלבשה תחתונה: "לבשתי תחתונים כל יום בחיי. קודם כל, מי לא לובש תחתונים? כן, לבשתי תחתונים כל יום בחיי. עם חליפה? בחייך. אני אוהב תחתוני בוקסר נוחים, אני אוהב כותנה נושמת. מי לא?". התשובה היא אנחנו.

וואלה! סלבס ויתרה על תחתונים כבר תקופה. כבר לא מייצרים עוד במידה שלה

  • עוד באותו נושא:
  • איבר מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully