וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החיכוכים על הבמה: בעלה של אלישיה קיז בתגובה ראשונה

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 13:36

את ההתרוממות אל על במכנסיו של אשר בהופעת המחצית בסופרבול קשה לנו לשכוח ונראה שגם בעלה של אלישיה קיז שם לב לשיח המתפתח סביב החיכוך המאסיבי על הבמה. איך הגיב? וואלה! הופתענו

אשר ואלישיה קיז בסופרבול 2024; הראפר סוויז ביטס. Shareif Ziyadat; Perry Knotts, GettyImages
אשר ואלישיה קיז בסופרבול 2024; הראפר סוויז ביטס/GettyImages, Shareif Ziyadat; Perry Knotts

מופע המחצית של גמר הסופרבול ממשיך להיות מדובר בכל פינה צהובה אפשרית. הקרבה, שלא נאמר החיכוך, בין אשר לאלישיה קיז על הבמה הגדולה אל מול מיליוני עיניים הייתה בולטת במיוחד. כפי שכבר סיפרנו לכם השבוע, אחד מהדברים הבולטים (תרתי משמע) הייתה ההתרוממות אל על של החבר הקטן במכנסיו של אשר, שהצליחה להיבלע על המסלול, אך לא בעיניי כל המעריצים ברשתות.

התהיות לגבי מה תהיה תגובתו של הראפר והמפיק המוזיקלי סוויז ביטס, בעלה של קיז, התחילו לצוף ודי בצדק - אבל גם זה הגיע! וזה ממש לא מה שציפינו. וואלה! סלבס תמיד מעדיפה להוסיף קצת פלפל לעניינים ואם אפשר ליצור ביף מעניין מה טוב. לצערנו לא זה המקרה כאן, סוייז פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם האישי שלו בו השתיק בבת אחת את השיח המיותר והגדל בעקבות הכוריאוגרפיה שנראתה על הבמה.

"אתם מדברים על הדבר הארור הלא נכון!!! כולכם לא רואים את השמלה המדהימה הזאת שכיסתה את כל האצטדיון ?", התחיל בפרגון על הסטיילינג הגרנדיוזי של אשתו והמשיך: "ההופעה הייתה מדהימה עם שני המדהימים הענקיים האלה! מזל טוב אשר והאהבה שלי אלישיה, השיר הזה הוא קלאסיקה ?". ולבסוף הכריז - כי מישהו היה חייב לשים סוף לסיפור: "אנחנו לא מייצרים וייבים שליליים בצד הזה, אנחנו עושים היסטוריה".

כזכור, במהלך הביצוע הלוהט, שני הזמרים היו עטופים זו בזרועותיו של זה, נרשמו כמה נגיעות כמחווה (או שלא) לקליפ המקורי של השיר אותו ביצעו "my boo" מ-2004 שהציג את אותה אינטראקציה.

את וואלה! סלבס אי אפשר לעטוף בשתי זרועות. צריך לפחות עשרה אנשים כדי להקיף אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully