וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחש בא: דרייק בתגובה ראשונה לסרטון המיני שהודלף

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 11:01

זה מטוס? זה נחש? לאאאא, זה דרייק שולף את הנשק הסודי לעיני המצלמה הנסתרת! בסרטון שהודלף נראה הראפר ברגע אינטימי שהפך ויראלי. מה היה לו להגיד בתגובה? וואלה! סלבס מצוידת היטב

דרייק. gettyimages, GettyImages
זה מטוס? זה נחש?? לאאא זה הבילבל/GettyImages, gettyimages

הראפר האהוב הפך לשיחת היום ברשתות החברתיות לאחר שסרטון לא הולם (תלוי את מי שואלים) שלו באמצע אקט מיני הודלף והופץ. בוידאו הקצר נראה לכאורה דרייק יושב על המיטה במטוס הפרטי שלו (220 מיליון דולר למתעניינים), כשהוא עירום החל מהמותניים ומטה בעודו מתעסק ביד אחת בציוד האישי והסופר מכובד שלו וביד השנייה אוחז בטלפון.

מאות אלפי משתמשים והמעריצים כמובן נטרפו מעצם היתקלות בסרטון שכזה והתגובות החלו, חלקן בהלם וחלקן משעשעות: "כבר הוריד לי עין", "נראה כואב", "הוא רק ניסה להירגע". וגם אלה שדאגו לכוכב הקנדי: "זה בטח קשה בשביל אמן רגעים כאלה...", לצד ממים קורעים מצחוק.

עם זאת, נראה שדווקא לדרייק ההדלפה האינטימית לא ממש הזיזה את הביצה (הבנתם מה עשינו פה?), שכן הוא צחק לאחר שנשאל באופן מרומז על המקרה על ידי היוטיובר המצליח וחברו אדין רוס.

בהקלטה קולית נשמע רוס אומר לזמר: "התברכת בקול שלך, התברכת בביצועים, התברכת להיות אתה, התברכת להיות מספר אחת והתברכת גם בזה שיש לך פאקינג טיל". לאחר ששלח את ההודעה, רוס טען שדרייק השיב לו בשמונה אמוג'ים צוחקים וגם הציע שישתמש בהקלטה הקולית שלו כהקדמה לאלבום הבא שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לא ברור אם תגובתו של הראפר הייתה אישור לכך שהסרטון הוא שלו, אך מנגד נראה שלא העיר שום הערה אחרת בנוגע לקליפ הויראלי. עם זאת, לא אושר באופן רשמי שהאיש בסרטון המדובר הוא באמת דרייק - מהסיבה הפשוטה שהוא עדיין לא הגיב על הוידאו באופן פומבי.

בגלל סיבות כאלה וואלה! סלבס לא רוכשת מטוס פרטי, שום סיכוי שיתפסו אותה באקט אכילה קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully