וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TMI: קורטני קרדשיאן וטראוויס ברקר חושפים קצת יותר מדי

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 14:21

הזוג הדביק ניצל את הולנטיין דיי כדי לעלות תמונות מחופשה רומנטית ויוקרתית במיוחד אליה נסעו לפני שנה בדיוק, ועל הדרך חשפו פרט שלא בטוח שהמעריצים ציפו לו. וואלה! סלבס האט טאב

כוכבת הריאלטי והבכורה לבית המשפחה הכי מפורסמת קורטני קרדשיאן ובן זוגה המוזיקאי טראוויס ברקר ידועים כאחד הזוגות הדביקים במיוחד בהוליווד. השניים שנמצאים יחד כבר שלוש שנים והתחתנו במאי 2022 לא מפספסים שום הזדמנות להתמזמז ולהמרח זה על זו, ומרבים להראות את האהבה שלהם גם ברשתות החברתיות, לפעמים קצת יותר מדי.

הזוג המאוהב ניצל את יום האהבה הבינלאומי שחל אתמול כדי לעלות תמונות משותפות מחופשה יוקרתית אליה נסעו לפני שנה בדיוק, שכללה סוויטה רומנטית עם בריכה פרטית מחוממת באחד מאתרי הנופש היפים והיוקרתיים בעולם. אתר הנופש המפנק נקרא Amangiri ונמצא ביוטה, ואם אתם מתעניינים להעביר לילה זוגי בו נספר כי מחיר החדרים מתחיל ב-3,500 דולר ויכול להגיע לקצת יותר מ-9,000 דולרים. ללילה.

חוץ מתמונות של הנוף המושלג והיפה, האח המחממת והמבטיה שנראית שווה במיוחד, הזוג חשפו על הדרך עוד פרט נוסף. בתגובה שהגיב המתופף לאשתו הוא חשף למעשה שבאותו המקום הם הרו למעשה את בנם המשותף רוקי, שנולד בחודש נובמבר האחרון. תודה אבל לא תודה על המידע חבר.

וואלה! סלבס חולמת על חופשה רומנטית ובינתיים מסתפקת במריבות עם מוריס חולד המחמד שלה בדירה שהם חולקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully