וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחיר לא הגיוני": העוקבות יוצאות על דניאל גרינברג עקב תמחור תכשיט

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 11:57

אשת העסקים ויוצאת הריאלטי ממשיכה לשגשג (חמסה) בעסקיה, אלא ששרשרת לב אחת הצליחה להכניס אותה לפינה עם העוקבות בעקבות התמחור. מה היה לה להגיד להן בתגובה? וואלה! סלבס קמצנית

דניאל גרינברג. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

זה שדניאל גרינברג מזמן כבר הפכה לאשת עסקים אנחנו יודעים. גרושתו ואם שני ילדיו של אייל גולן כבר יודעת איך להשאיר את המכונה משומנת והספיקה להשיק בין היתר קו מוצרי ביוטי עם אחותה, מותג לבגדי ילדים, שמן "שלום בית" ועיצובי תכשיטים לכל החושק בדבר - כאלה העומדים מאחורי המותג "miel" על שם בתה הבכורה.

לפני כשמונה שבועות החלה גרינברג בהרצה של שרשרת בעלת תליון לב אדום, הרצה שהגיעה כמתבקש לשיאה אתמול בולנטיין - היום המושלם לעשות עסקים. כחלק מניסיונות השיווק המוצלח של גרינברג עלה סטורי שלה בו מסבירה לקהל העוקבות שלה על מחיר השרשרת ומה עומד מאחוריו. זאת כתגובה לביקורות רבות שנכתבו בפוסטים שונים המראים את התכשיט המדובר.

מחיר השרשרת המוצע באתר עומד על 380 שקלים, סכום שפורסם כמובן גם בחשבון האינסטגרם. הסערה הקטנה סביב המחיר החלה כשגולשות חדות עין שמו לב שאותו דגם נמכר באתרים שונים ובמחירים יותר זולים. "המחיר באמת יקר ולא מצדיק עם כל הכבוד למעצבת" כותבת אחת העוקבות, "אני באופן אישי רכשתי אותה ב-30 ש"ח בספורו... התליון עצמו אותו דבר בדיוק כמו המקור. הבנתי שמוכרים גם ב-180 ש"ח שזה גם יקר לדעתי. אז השרשרת ב-30 שקלים בלבד לא נופלת מהמקור. מתנצלת אבל באמת שהייתי חייבת להגיב", הוסיפה ועל הדרך הביעה את הערכתה לאשת העסקים ויוצאת הריאלטי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דניאל גרינברג מגיבה לעוקבות לגבי תמחור שרשרת לב. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
תגובתה לביקורת העוקבות/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg
דניאל גרינברג מגיבה לעוקבות לגבי תמחור שרשרת לב. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
כבר בדצמבר החלה בהסברים/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

אחרות התווספו לרשימת הלא מרוצות ושיתפו בתחושות לגבי המחיר: "באמת מישהי תקנה דבר כזה ב-380 שקל? לא נתפס. פשוט גזל. מחיר לא הגיוני לשרשרת כל כך פשוטה. מדהים כמה שבנות מושפעות מהאינסטגרם וקונות שטויות בהון תועפות", כתבה עוקבת זועמת - אותה הצדיקו משתמשות נוספות.

לנוכח הביקורת, אי אפשר היה שלא להגיב וכך פעלה דניאל כשכתבה לעוקבות בסטורי: "למה 380? מוכרים את השרשרת ב-99 באינטרנט..." מצטטת גרינברג עוד אחת מהלקוחות הפוטנציאליות ומוסיפה: "זאת לא אותה השרשרת, מאוד דומה אבל לא. וכל אחת שתרכוש לפי המחיר לכיס שלה מלכות שלי ❤️", כך סגרה את הסוגיה בטיפ כלכלי.

המקרה המדובר מזכיר לוואלה! סלבס את הפעם ההיא שמעיין אדם הסתבכה כשהשיקה ליין תכשיטים, וזמן קצר לאחר מכן התברר לעוקבות שאותם המוצרים בדיוק קיימים באתרים סינים ונמכרים בעשירית מחיר. בזמנו המגישה העלתה סדרת סטוריז, בהם ניסתה להבהיר שמדובר באי הבנה, משום שלא מדובר באותו התכשיט גם אם זה נראה בדיוק אותו הדבר, וביקשה מהעוקבות "אתן צריכות לסמוך עליי".

וואלה! סלבס מחפשת תליון לרכישה, אם אפשר דגם פלאפל מה טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully