וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו שמן שלום בית: ריב המשפיעניות שהסעיר את האינסטגרם

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 9:43

וואלה! סלבס עוד לא הספיקה להתאושש מהצום (בין הארוחות) של יום הכיפורים, וכבר מצאה את עצמה מחסלת חבילות פופקורן אל מול הסטורי כשהיא צפתה באחד מהריבים המשעשעים שסיפק לנו האינסטגרם. מי נגד מי ומה קשור שמן לרקטום לסיפור? וואלה! סלבס יונת שלום

לי מנחם מתנצלת בפני דניאל גרינברג/צילום מסך אינסטגרם

נראה שיום כיפור משעמם במיוחד עבר על משפיעני הביצה, שהתעוררו ביום שאחרי במצב רוח קרבי במיוחד, שהשכיח מהם במהרה את הסליחות, הכפרה והצום מהיום שלפני. אחרי המריבה המשונה בין דניאל עמית לאסי ועדי בוזגלו, קיבלנו מריבת אינסטגרם די משעשעת נוספת, שעסקה במוצר מעניין במיוחד.

המריבה האינטרנטית התחילה הפעם בטעות קלאסית ומלחיצה במיוחד. מכירים את הפחד מלשלוח צילום מסך של שיחה לאדם שהוא נושא השיחה? בעידן האינסטגרם הצטרף פחד דומה נוסף- לעלות לסטורי הרגיל מה שאמור לעלות לקלואוז פרינדס בלבד. מי שעשתה את הטעות הגורלית הייתה אושיית הרשת לי מנחם (AKA ליקוש), שהעלתה לסטורי שלה צילום מסך שמיועד היה להגיע לחבריה הקרובים בלבד, ולא בפעם הראשונה.

מנחם העלתה תחילה צילום של הסטורי של דניאל גרינברג, שבימים אלו נמצאת בשיתוף פעולה מסחרי עם חברה המשווקת שמן קנאביס המיועד לשיפור חיי המין אותו היא מכנה "שמן שלום בית", והוסיפה את הכיתוב "והעולם שותק". סטורי שכאמור היה מיועד לחברים הקרובים בלבד. לאחר מכן חזרה על הטעות האומללה פעמיים, ואף בצורה גרועה יותר, כשהעלתה שוב וכתבה: "התכוונתי לעלות לקלוז כמה היא אהבלה והעלתי לרגיל. אין גרוע כמוני עם הקלוז הזה", אכן מהגרועות שנתקלנו בהם.

דניאל גרינברג נגד לי מנחם. אינסטגרם, צילום מסך
תנו לה בעוקב/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג נגד נדיר אליהו. אינסטגרם, צילום מסך
עוד אחד הצטרף לקלחת/צילום מסך, אינסטגרם

העוקבים הזריזים מיהרו לצלם מסך ולשלוח אותו לגינברג, שלא נשארה חייבת והעלתה את הסטורי של מנחם וכתבה: "אני לא עוקבת אחריי ליקוש המהממת, אבל העוקבות שלי מסתבר שכן. אולי מעניין שם, בכל אופן בקלואוז היא פחות חזקה. אופס. תודה על המחמאה יפה שלי, אני שמחה לדעת שאת עוקבת אחרי התוכן שלי". ולא שכחה להוסיף עקיצה הרומזת לכך שלי בסך הכל מחפשת עוד עוקבים.

מנחם מיהרה לעלות ווידאו מתנצל בו הסבירה: "אין גרוע כמוני אני יודעת. אבל זה הקטע בקלואוז, לצחוק על דברים. וזה מצחיק לעלות שמן שלום בית, זה מצחיק. אז העלתי את זה לקלואוז, לא רציתי לעשות שיימינג או משהו. העלתי את זה רגיל וגם את ההסבר לרגיל כי אני הבנאדם הכי גרוע שבעולם ואני בג'ט לג", והוסיפה התנצלות: "דניאל אני ממש מצטערת זו לא הייתה הכוונה. פרנסתך מכובדת ומהממת. פשוט זה קצת מצחיק".

מי שעוד מצא את עצמו בקלחת הרותחת היה נדיר אליהו, שהעלה גם הוא את הסטורי של דניאל וכתב בהומור: "שמן שלום בית. יש גם שמן פרנסה ושמן זיווג הגון? אולי שמן ברכת הבית?". גם הוא לא חמק מהמתקפה של גרינברג שהגיבה לו בהרמה לשת"פ של עצמה: "נדיר חיים שלי, יכולה להמליץ לך על השמן לגבר, תברך אותי", והוסיפה: "אני מתה על האלה שמעלים קפה ומאפה בסוף הצום ויום אחרי צוחקים על אנשים יענו בצחוק, יורדים על אנשים, מזלזלים בעבודה או פוגעים בפרנסה יענו בצחוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נדיר אליהו עונה לדניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
אולי תשבו על קפה פשוט?/צילום מסך, אינסטגרם
דניאל גרינברג מסכמת את מריבת שמן שלום הבית. אינסטגרם, צילום מסך
אבל מה הקוד קופון?/צילום מסך, אינסטגרם

אליהו, שרגע לפני עוד שמח שהוא לא חלק מהדרמה היומית, מיהר להתחמק מהמתקפה וכתב: "אבל מה עשיתי. סליחה אף אחד לא מזלזל בפרנסה, אבל זה שמן לרקטום שקוראים לו שמן שלום הבית, זה מצחיק מה לעשות? מפרגן מהלב על כל שתפ שתעשי וכולם יעשו ויתפרנסו ויהיה להם אמן. אנחנו דווקא צוחקים בפרטי, חשבתי שיש בינינו חיבור".

היום (ד') גרינברג התייחסה שוב לנושא כשהעלתה סטורי ארוך בו כתבה: "אמש היה עניין גדול סביב 'השמן שלום בית'. אני רוצה לחדד כמה דברים, מה זה משפיען? אנחנו המשפיענים נבחרנו על ידי הקהל שלנו לקדם נושאים כאלה ואחרים. ישנם כאלה שמקדמים מוצרים שאינם מאמינים בהם עבור פרנסה, ויש את מי שבוחר לקדם ולדבוק בערכים ובאג'נדה האישית שלו. כיום אני משפיענית עם אג'נדה ברורה מאוד והיא העצמה נשית, העם הנשי, אימהות, זוגיות וכל מה שמסביב העולם שלנו הנשים".

לאחר שפירטה כיצד מתקשר השמן אותו היא משווקת לאג'נדות שלה היא הוסיפה: "אז לא, שמן שלום בית זה לא מצחיק ואני לא אהבלה ואני גם לא באמת מייחסת חשיבות למי ומה שלא רלוונטי. כל עוד אני פה אני אמשיך לגעת בכל נושא שיכול לעזור, להרים, להעצים ולחזק אותנו העם הנשי".

וואלה! סלבס הרהרה במריבה המצחיקה ותוהה רק לגבי דבר אחד, האם כשדורין אטיאס תבעה את המונח "קרם חור תחת" בהקשר של משפיעניות היא למעשה חזתה את העתיד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully