וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי ועדי בוזגלו נגד דניאל עמית: "מאיפה נובע הרוע הזה?"

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 14:39

לסכסוך הזה לא ציפינו: אחרי שבלוגרית האוכל דניאל עמית צחקה על סרטון שעשו אסי ועדי בוזגלו, הזוג הנעלב החליט שלא לשתוק ועלו למתקפה חריפה נגדה: "כיפור לא עוזר כשאתה אדם רע וממורמר". וואלה! סלבס קארמה איז א ביץ'

עדי בוזגלו נגד דניאל עמית/צילום מסך אינסטגרם
דניאל עמית צוחקת על אסי ועדי בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
היכון, הכן, אש!/צילום מסך, אינסטגרם

עוד לא עברו 24 שעות מאז שהסתיים יום הכיפורים, וכבר נראה שיש מי שיצטרכו להתחיל להכין את רשימת הסליחות לקראת יום הכיפורים הבא. והפעם, חזית חדשה ומשונה במיוחד שנפתחה בין אושיית הרשת ובלוגרית האוכל דניאל עמית, לבין זוכה הישרדות ואשתו, כוכבי הריאלטי אסי ועדי בוזגלו.

הביף הלוהט התחיל כשעמית העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה סרטון שעשו השניים כפרסומת לחברת ויטמנים, וכתבה בהלצה (די עדינה, יש לציין): "אני אף פעם. אף פעם. בכל החיים שלי. לא ראיתי דבר יותר ואיכותי מהסרטון הזה". אין ספק שראינו כבר ירידות גרועות מזה בעבר, אבל עבור הצמד שמצא את עצמו במוקד הבדיחה, זה היה קצת פחות משעשע.

בוזגלו מיהר והעלה טקסט ארוך במיוחד, בו השתדל כביכול שלא לתקוף בחזרה את דניאל, אבל קשה קשה להתעלם מהפאסיב-אגרסיב שבתגובה שלו: "אתמול אני ועדי העלנו סרטון בפיד המשותף שלנו ואחרי שעה שעתיים פתאום אני רואה שדניאל עמית העלתה את הסירטון שלנו בהלצה לקהל העוקבים שלה ואז כל מני אנשים עשו לנו פולואפים".

"אני יושב וחושב מה גורדם לבנאדם לעשות כזה דבר ועוד אחרי צום שיצא בדיוק לפני שעה? והכי הזוי שהיא 'קולגה מהתעשייה', או לפחות ככה אקרא לה", כתב השורד ושכח כנראה שהוא נמצא בתעשייה מאוד לא קוליגיאלית.

אסי בוזגלו נגד דניאל עמית 1. אינסטגרם, צילום מסך
אותם זה קצת פחות הצחיק/צילום מסך, אינסטגרם
אסי בוזגלו נגד דניאל עמית 2. אינסטגרם, צילום מסך
השייד מתחיל לצוף/צילום מסך, אינסטגרם

"אני ועדי באמת מנסים לחשוב על הסיבה למה בחורה רוצה לפגוע בקולגה שלה בפקנסה או שזאת פשוט סיבה אחרת? שתבינו שזה ברמה של כמו שאני אעלה סרטון על אחד מסרטוני האוכל שדניאל עושה ואצחק ואלגלג עליו, אני בחיים לא יכול לחשוב על לעשות דבר כזה".

"מה שבטוח, שעדי ואני לא נצטרף להכפשות ולא נטנף עליה כי כבר שחררנו מאנשים שרוצים לפגוע ולעשות רע. אנחנו ל אמתכוונים להתחיל במלחמות וטינופים מול קולגות, מי שרוצה לעשות רע ולצאת מגניב על חשבון האחר זה שלו!", הבטיח בוזגלו, רק שבינתיים, נראה שאשתו פחות זרמה עם ההחלטה שלא להצטרף להכפשות ולטינופים.

בסטורי שהעלתה עדי לחשבון האינסטגרם שלה היא כבר הייתה הרבה פחות זהירה בתגובה. היא אמנם נמנעה מלציין את שמה של דניאל, אבל אין ספק למי היו מיועדים המסרים: "כיפור לא עוזר שאתה אדם רע וממורמר. קארמה איז א ביץ' תזכרו את זה, כל מי שלועג לאחר ומטנף ברשת, תהיו טובים העולם גלגל יש בורק עולם הוא השופט הגדול, תזכרו את זה".

אסי בוזגלו נגד דניאל עמית 3. אינסטגרם, צילום מסך
לא מתכוונים להתחיל במלחמות וטינופים?/צילום מסך, אינסטגרם
עדי בוזגלו נגד דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
כי אולי בעצם כן/צילום מסך, אינסטגרם

וזה לא הסוף, בסרטון שהעלתה לסטורי שלה המשיכה עדי במתקפה: "יש כיפור, אנשים מנסים לצום ולכפר על העוונות שלהם, חרטה! תהיו אנשים טובים כל השנה, כיפור לא יעזור לכם. להיות בריוני מקלדת ולרשום רעל ורוע לאנשים. אחרי זה אתם מתפלאים שיש חרמות?! אם אנחנו בתור אנשים מבוגרים, אנשים שרושמים רע, תחשבו שילדים צריכים להתמודד עם זה. מאיפה נובע הרוע הזה?"

"אם אין משהו טוב לכתוב אז אפשר לא לכתוב. ואם בחרתם לכתוב אז תרשמו טוב. זה בסדר לא להסכים בחיים, לא תמיד מתחברים, להעליב? לזלזל? לפגוע? זה גועל!! אל תתנו יד ואם אתם נתקלים באנשים שעוצרים את זה תעצרו הכל ותגיבו להם".

דניאל עצמה בחרה להגיב לשניים בסטורי נוסף, בו המשיכה בקו ההומור הפחות רציני ופירסמה הודעה שקיבלה מעוקב שכתב לה: "אנחנו מבינים את הצחוקים שלך", והוסיפה: "קיבלתי ים תגובות יפות מכם אבל דבר אחד הוא הכי חשוב והוא שאתם מבינים אותי ואתם סתלבט על החיים כי כמה אפשר עם כבדות נו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully