וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי, לא שוב: ההחלטה הפרובוקטיבית של הנסיך הארי ומייגן מרקל

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 10:26

אמנם הנסיך הארי ומייגן מרקל ויתרו על הטייטלים המלכותיים שלהם ב-2020 והצהירו כי לא ישתמשו בהם לרווח כספי. כעת נראה שהזוג החליט לנהוג אחרת - האם ינקטו בצעדים נגד הסאסקסים או יחליקו את האישיו? וואלה! סלבס סכסוך שלא נגמר

הארי ומייגן מדברים על החתונה/נטפליקס

את הולנטיין אתמול ניצלו הנסיך הארי ומייגן מרקל כדי לבלות באירוע ספורט התנדבותי בקנדה. הבילוי שלהם מגיע רגע אחרי שפרינס הארי נסע לבריטניה לבקר את אביו, המלך צ'ארלס, לאחר שזה חשף את מצבו כשבישר לעולם את ההודעה המצערת כי אובחן כחולה סרטן.

הטיפולים במחלה של המלך רק החלו, אך נראה שזה לא מונע מבני המשפחה המרוחקים להמשיך בחייהם. רק אתמול דיווחנו לכם על הפודקאסט החדש שמרקל החליטה להשיק, כשמונה חודשים אחרי ביטול ההסכם המפוצץ עם ספוטיפיי - דבר שהחליטה להצהיר עליו באופן רשמי באתר המשותף של השניים.

מדובר באתר בשם "Sussex" של הנסיך הארי ומרקל, הנושא את הטייטלים המלכותיים של בני הזוג - דבר הנתפס בעולם כבגידה לאור יום במלכה אליזבת' המנוחה, סבתו של הארי. השימוש באתר הכולל את הסמלים הרשמיים של השניים, מראה על חוסר נאמנות להסכם שהדוכס והדוכסית מסאסקס עשו לכאורה עם המלכה, שהלכה לעולמה בחודש ספטמבר 2022.

עוד בוואלה!

חוזר הביתה: הנסיך הארי מגיע לביקור לאחר האבחון של צ'ארלס

לכתבה המלאה

לפי מקורב, ההחלטה ה"פרובוקטיבית" לקרוא לאתר שלהם על שם הטייטל של השניים עלולה להתברר כ"אתגר גדול" עבור ארמון בקינגהאם, כך סיפר לדיילי מייל .המקור הוסיף כי כאשר בני הזוג נסוגו כחברים בכירים מבית המלוכה הבריטית בשנת 2020, הם הבטיחו לאליזבת' שהם לא ישתמשו במעמדם כבני המלוכה לרווחים כספיים. כפילות זו נתפסת כסוג של הפרת ההסכם, "אם לא במכתב, בוודאי ברוח".

"הנסיך הארי ומייגן הם הדוכס והדוכסית מסאסקס. זו עובדה. זה שם המשפחה שלהם", המשיך לשתף אחד המקורבים, בזמן שמוסיף כי הדבר על אופן השימוש בשם האתר עשוי לדחוק את ארמון בקינגהאם לפינה. "למלך יש דברים אחרים שהוא צריך להתמקד בהם כרגע, והדבר האחרון שהוד מלכותו צריך זה עוד מאבק עם בנו. אבל זה לא ילך טוב בכלל".

וואלה! סלבס ויתרה על הטייטל שלה לפני עשור, היא מסתפקת ב"מלכת הנקניקיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully