וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושמישהו יעז להשתיק אותה: מייגן מרקל משיקה פודקאסט חדש

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 11:06

שמונה חודשים אחרי שספוטיפיי החליטה להיפרד לשלום מהנסיך הארי ומייגן מרקל, הדוכסית מכריזה בהצהרה רשמית על פודקאסט חדש שמתבשל. וואלה! סלבס ראונד 2

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

לאחר מעל חצי שנה בה ספוטיפיי אמרה ביוש יפה לפודקאסט "Archetypes" של הנסיך הארי ומייגן מרקל - כעת על פי הצהרה רשמית של הזוג ודיווחים מעבר לים, אושר כי הדוכסית מסאסקס חתמה על חוזה פודקאסט חדש עם Lemonada Media.

כזכור, הארי ומייגן לא האריכו את החוזה עם ספוטיפיי לאחר ששני הצדדים החליטו לפצל כוחות. לפני כשמונה חודשים בהצהרה משותפת הודיעו כי "הגיעו להסכמה הדדית" וכך שמו סוף לחברות העסקית הקצרה. הסכם העבר הוערך בשווי של 25 מיליון דולר שנכנסו היישר לכיסם של הדוכסים. עסקה זו הייתה אחת מהתוכניות המסחריות הראשונות בהן התנסו לאחר הפרישה מבית המלוכה הבריטית, וויתור החובות המלכותיים והמעבר הדרמטי לארה"ב.

תוכנית הפודקאסט החדשה שתארח מרקל טרם קיבלה שם רשמי ומעט מאוד פרטים נחשפו עליה, אך נראה שזה לגמרי בהליך בישול. "אני גאה לשתף שאני מצטרפת לצוות המבריק בלמונדה כדי להמשיך את אהבתי לפודקאסטים", אמרה מייגן בהצהרה באתר הרשמי של סאסקס. "היכולת לתמוך בחברה עם יסוד נשי ועם סגל של פודקאסטים מעוררי מחשבה ומשעשעים מאוד היא דרך נפלאה להתחיל את 2024".

הרעיון הוא להמשיך בהפצת הפודקאסט הישן עם פרינס הארי, אך כאמור ישנן תכניות מרגשות בפתח, וכך ממשיכה מרקל בהצהרתה: "התוכנית שלנו היא לשחרר מחדש את Archetypes כך שיותר אנשים יוכלו כעת לקבל גישה אליו, כמו גם השקת פודקאסט חדש דינמי הנמצא בתהליכי עבודה. אני כל כך להוטה להיות מסוגלת לחלוק את זה בקרוב ואני שמחה מאוד להצטרף למשפחת למונדה".

וואלה! סלבס הקליטה בעברה פודקאסט, אבל הוא לא צלח. כל הטחינה נשפכה לה על מכשירי ההקלטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully