וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחים ומתנות: הסלבס חוגגים את הוולנטיין עם מחוות רומנטיות

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 14:56

הסלבס הגדולים של הביצה המקומית וגם המיובאים, ניצלו את חג האהבה הבינלאומי בשביל מחוות רומנטיות, חלקן יקרות מאוד, לכבוד בני ובנות הזוג שלהם. וגם, אלברט סוף סוף מגיב לנשיקה של אסי עזר ורן דנקר. וואלה! סלבס תיבת נוח

אלברט מגיב לסרטון של אסי ורן דנקר מתנשקים/אינסטגרם. צילום מסך
נתניאל בוזוליק ליה נגה. אינסטגרם, צילום מסך
נתניאל בוזוליק ליה נגה/צילום מסך, אינסטגרם
נתניאל בוזוליק ליה נגה. אינסטגרם, צילום מסך
נתניאל בוזוליק ליה נגה/צילום מסך, אינסטגרם

כל חגיגות האהבה למיניהן הם ימים בהם וואלה! סלבס לא יוצאת מהבית מתוך עיקרון ולא רק עצלנות, כדי להתחמק מכל הזוגות שמפרגנים עם מלח על הפצעים שלה. לצערה יש גם את האינסטגרם בו כולם דואגים לצלם ולהעלות את הכל.

לפני שתחיל עם צרות העין ודחיפת האף, סוף סוף קיבלנו את תגובתו של אלברט אסקולה לנשיקה של בן זוגו, מגיש הטלוויזיה אסי עזר והזמר רן דנקר, על פי הסרטון ניכר המרמור. כמו שאפשר לראות, השניים עלו על טיסה, כנראה לכבוד חגיגות היום הרומנטי ואחרי שנחתו עזר לא שכח להוסיף תמונה משותפת לסטורי: "אוהב אותו".

גם אושיית הרשת ליה נגה התפנקה היום עם מחווה מקסימה של פרחים מבן הזוג האוסטרלי והציוני, השחקן נתניאל בוזוליק, פלוס מתנה שכנראה עלתה המון כסף מהמותג גוצ'י. כזכור השניים עברו לגור יחד בתל אביב ממש לאחרונה ולמרות שהודה בראיון לאחרונה שהוא לא תכנן לצאת עם ישראלית (אהמ אהמ אושיית הרשת עדן בן זקן) נראה שנגה גרמה לשינוי.

עדן פינס מתיאס נורמן. אינסטגרם, צילום מסך
עדן פינס מתיאס נורמן/צילום מסך, אינסטגרם
טליה עובדיה שחף רז. אינסטגרם, צילום מסך
טליה עובדיה שחף רז/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ואשת העסקים עדן פינס ציינה גם היא את היום הרומנטי יחד הכדורגלן הנורבגי מתיאס נורמן, בסטורי רומנטי. השניים בזוגיות כבר יותר מחצי שנה ועל פי השמועות השניים מאורסים עוד מחודש ספטמבר האחרון אך הם מעולם לא אישרו באופן רשמי. בימים אלה הם עסוקים בלטייל בעולם ולבלות זמן איכות ביחד אחרי שהעבודה של שניהם והמלחמה הרחיקה בין בני הזוג זמן רב.

גם יוצאת הריאליטי ואושיית הרשת טליה עובדיה זכתה לזר ענק במיוחד מארוסה, שחף רז. החודשים האחרונים היו לא פשוטים על בני הזוג, כמו אצל רבים אחרים, גם רז התגייס בצו 8 למילואים להגן על המדינה וגם הבעיה הבריאותית המסתורית והמדאיגה איתה התמודדה עובדיה במהלך הטיול שלה למקסיקו וודאי לא עזרה, רק בריאות וחזרה לשלום לשניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully