וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי פטירתה: נחשפה סיבת מותה של אחות של ניק קרטר

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 11:58

בובי ג'ין קרטר, אחותו של חבר להקת הבקסטריט בויז ניק קרטר, הלכה לעולמה לפני כחודשיים בגיל 41, 13 חודשים אחרי מותו המפתיע של אחיה הצעיר ארון. כעת נחשפה סיבת מותה הטראגי. וואלה! סלבס אסונון

בית משפחת קרטר, המשפחה ממנה יצא הכוכב וחבר להקת הבקסטריט בויז ניק קרטר ואחיו כוכב הפופ ארון קרטר, ידעו לא מעט אסונות במהלך השנים. בנובמבר 2022 הלך לעולמו ארון בגיל 34 בלבד לאחר שטבע באמבטיה כתוצאה משימוש בסמים, ו-13 חודשים אחר כך הלכה לעולמה גם אחותו הגדולה, בובי ג'ין קרטר בגיל 41.

הטרגדיות של המשפחה לא התחילו בשנת 2022. עוד לפני כן בשנת 2012 הלכה לעולמה אחות נוספת במשפחה, לזלי קרטר, שמתה בגיל 25 בלבד אחרי שנטלה מנת יתר של תרופות. גורלה של האחות הגדולה בובי ג'ין לא היה שונה מאלו של אחיה, כי כעת מתברר כי גם סיבת מותה קשורה למנת יתר של סמים.

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים ביממה האחרונה כי על פי הדו"ח הפתולוגי שפורסם כאמור כעת, חודשיים לאחר מותה של קרטר, סיבת המוות היא ההשפעות המשולבות של פנטניל ומתאמפטמין, אותם נטלה בובי ג'ין. באופן דומה לאחיה, גם הגופה שלה התגלתה בחדר האמבטיה. עוד נחשף בדיווחים כי קרטר נאבקה בשימוש בסמים והתמכרות לאורך חייה, ואף הייתה במאסר על תנאי בגין החזקת קוקאין בזמן פטירתה. ביוני האחרון היא נעצרה בגין גניבה והחזקת סמים לאחר שניסתה לכאורה לגנוביצירת אמנות בשווי 55 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully