וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף ידוע מראש: ארון קרטר מת בגיל 34

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 9:42

כוכב הפופ ואחיו הצעיר של ניק קרטר מלהקת הבקסטריט בויז אותר באמבטיה בביתו כשהוא ללא רוח חיים. "יהיה מאתגר לגדל את הבן שלנו ללא אביו", אמרה ארוסתו. וואלה! סלבס מבואסת

ארון קרטר. אינסטגרם, צילום מסך
ראינו את זה בא. ארון קרטר/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר ארון קרטר נמצא מת באמבטיה בביתו בקליפורניה, כך דיווח אמש (שבת) אתר TMZ. קרטר, שהיה בן 34 במותו, טבע וכרגע אין חשד לפלילים.

אדם ששהה בבית ומצא את גופתו של קרטר הזעיק את המשטרה, ומותו אושר על ידי נציג מטעם המשפחה. ארוסתו, מלאני מרטין, פרסמה גם היא הצהרה: "ארוסי הלך לעולמו. אני אוהבת אותו בכל ליבי, וזה יהיה מאתגר לגדל את הבן שלנו ללא אביו. אני מבקשת שתכבדו את הפרטיות שלנו, בזמן שאנחנו מנסים לעכל את לכתו של אדם שאהבנו מאוד. אנחנו עדיין מנסים להשלים עם המציאות העגומה, ומכבדים את כל המחשבות והתפילות שלכם".

קרטר הוציא את אלבומו הראשון בשנות ה-90, כשהיה בן תשע בלבד. האלבום זכה להצלחה יחסית, ואילו זה שהגיע בעקבותיו מכר מיליוני עותקים ברחבי העולם. אחיו הגדול ניק, מלהקת הבקסטריט בויז, לקח את ארון תחת חסותו, וזה הופיע עם הלהקה שהייתה בשיא תהילתה.

למרבה הצער, האלבומים הבאים של קרטר הצעיר נכשלו, והוא התמכר לסמים. למעשה, הוא ניהל מאבק בהתמכרות עד יומו האחרון, ולאורך השנים אובחן כמתמודד עם בעיות נפשיות רבות, ביניהן סכיזופרניה, חרדה אקוטית, ריבוי זהויות והפרעה דו קוטבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

יחסיו של קרטר עם בני משפחתו היו עכורים, והוא כתב עליהם ברשתות החברתיות. בשנת 2019 טען שאחותו לזלי, שמתה בשנת 2012 ממנת יתר, התעללה בו מינית כשהיה ילד. בנוסף, סיפר שניק התעלל בו ובבת משפחה נוספת, ואמר שהוא חשב לרצוח את לורן, אשתו של ניק, שהייתה בהריון.

השחקנית מליסה ג'ואן הארט ספדה לקרטר, וכתבה "שולחת את אהבתי לבני משפחתו, חבריו ומעריציו של ארון. נוח על משכבך בשלום". המוזיקאית המוערכת דיאן וורן כתבה "במקרים רבים, תהילה בגיל צעיר היא קללה ולא ברכה. לא קל לשרוד אותה".

הזמר טיילר הילטון כתב "החדשות שברו את ליבי. לילד הזה היה ניצוץ מיוחד. הכרתי אותו זמן רב ותמיד חיבבתי אותו, הוא היה אדם חם ומצחיק".

  • עוד באותו נושא:
  • ארון קרטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully