וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה רודפת טרגדיה: אחותו של ניק קרטר מתה בגיל 41

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 9:34

בובי ג'ין קרטר, אחותו של חבר להקת הבקסטריט בויז, מתה במפתיע בגיל 41. הידיעה המצערת הגיעה 13 חודשים בלבד אחרי מותו של ארון קרטר, שטבע באמבטיה בביתו אחרי שנטל סמים. וואלה! סלבס איוב

בובי ג'ין קרטר, אחותו של חבר להקת הבקסטריט בויז ניק קרטר, מתה בסוף השבוע האחרון בגיל 41. אתר TMZ שוחח עם ג'יין, אמם של האחים, שהתייחסה לאובדן הטראגי: "הייתי בהלם כשגיליתי על מותה הפתאומי של בתי. יקח לי זמן לעכל את המציאות החדשה והנוראית וכשאצליח לחשוב בצורה יותר צלולה, אשחרר הצהרה רשמית. למרות שהורה שמאבד ילד מרגיש אובדן גדול, הכאב של ילד שמאבד הורה גדול הרבה יותר. אני מבקשת מכולם לשאת תפילה עבור בלה בת השמונה, בתה של בובי ג'ין, שאיבדה את אביה וכעת איבדה גם את אמה".

נסיבות מותה של בובי ג'ין עדיין לא פורסמו והידיעה הגיעה 13 חודשים בלבד אחרי מותו של ארון קרטר, שנמצא ללא רוח חיים באמבטיה בביתו והוא בן 34 בלבד. על פי הדוח הפתולוגי, בדמו של קרטר הצעיר נמצאו עקבות של תרופות מרשם שנטל ושילב עם גז, אותו שאף ממיכלים שנמצאו בחדר. הקומבינציה הייתה קטלנית, והובילה לטביעתו באמבט.

הטרגדיות של הקרטרים לא מסתיימות כאן: בשנת 2012 לזלי קרטר, אחות נוספת במשפחה, מתה אחרי שנטלה מנת יתר של תרופות. היא הייתה בת 25 במותה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניק קרטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully