וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מעוניין: למה ג'סטין ביבר לא עלה עם אשר במופע המחצית?

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 12:42

למרות התקווה הגדולה של הגולשים והמעריצים ברשתות החברתיות לאיחוד נוסטלגי בין הזמרים ג'סטין ביבר ואשר במופע המחצית של הסופרבול, הם התאכזבו לגלות שזה לא המקרה, אבל מה הסיבה שבגללה הכוכב הצעיר סירב? וואלה! סלבס דוחפת אף

עם הגעתו של הזמר ג'סטין ביבר ללאס וגאס יחד עם חלק ממשפחת קרדשיאן ג'נר, החלו שמועות על אירוח במופע המחצית של אשר שהתפשטו כמו אש בשדה קוצים כשהבליבריות יצאו מדעתן רק בגלל המחשבה על שחזור השיר "Somebody To Love" בלייב יותר מעשור אחרי שהוא יצא. לצערן ולצערה של וואלה! סלבס גם כן, זה לא היה המקרה, אבל מה הסיבה שבגללה האיחוד המיוחל נשאר בגדר חלום?

"אין מתח בין אשר לבין ג'סטין. ג'סטין פשוט לא רצה", סיפר מקורב לשניים ל- Page Six והמשיך: "אשר עשה את כל מה שהוא יכול כדי ליצור את המחווה המיוחדת להיסטוריה של השניים", סיכם. נשמע שלמרות שביבר פחות מתרגש חברו משכבר הימים התאכזב מהסירוב לאיחוד.

למרות שלא עלה על הבמה, הכוכב כאמור כן הגיע למשחק הסופרבול הגדול יחד עם אשתו, הדוגמנית היילי ביבר. השניים ישבו אחד ליד השנייה וחוץ מנשיקה קצרה על הלחי, לא היה נראה כאילו מישהו מהם מעוניין להיות בסיטואציה והם היו עם פרצופי תשעה באב כרגיל.

ההיסטוריה של שני הזמרים אכן הולכת לא מעט שנים אחורה, עד התקופה בה ביבר היה חי עם אמו על חשבון המנהל הפרובלומטי סקוטר בראון, רגע לפני הפריצה הגדולה שלו עם השיר "Baby". בניסיון להרים לכוכב הצעיר כמה שאפשר, בראון צירף את אשר לצוות שלו ובנוסף לשיר המשותף משנת 2010 הם גם היו מבלים יחד המון בעבודה משותפת ובאירועים.

וואלה! סלבס עוקבת באובססיביות אחרי אנשים שלמדו איתה בתיכון ומודעת לכל התפתחות או הריון לא מתוכנן בחייהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully