וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלוכה החדשה? ההשתלטות של משפחת קרדשיאן על אירוע הסופרבול

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 15:09

בנות משפחת קרדשיאן ג'נר, שהפכה לאמפריית ענק, הצליחו להגיע ללב תשומת הלב גם בחגיגת הספורט האמריקיאי הענקית- הסופרבול, אליו הן הגיעו עם נבחרת מכובדת, שכללה גם אישור זוגיות מעניינת במיוחד. וואלה! סלבס טאצ'דאון

למרות שהקשר בין בנות משפחת קרדשיאן לבין ספורט מקצועי תלוי בעיקר בספורטאים איתן הן יוצאות באופן כמעט שיטתי, נראה כאילו הן הצליחו לשים את עצמן בליבו של אירוע הספורט הגדול של השנה, הסופרבול.

בנות המשפחה, כוכבות הריאליטי קים קרדישאן, קנדל ג'נר וקלואי קרדשיאן נצפות מגיעות למלון בלאס וגאס שקרוב לאיצטדיון בו מתקיים המשחק יחד עם לא אחר מזמר הפופ ג'סטין ביבר. המעריצים מיד עשו אחד ועוד אחד והתחילו לקסקס ברשתות החברתיות על אפשרות בה ביבר יצטרף לזמר אשר, שיככב במופע המחצית הגדול בגלל שלשניים יש שיר משותף משנת 2010, "Somebody to Love" והעובדה שהכוכב רמז על אירוח במהלך ההופעה לא עזרה להרגיע את הרחשים.

אם זה לא מספיק כדי למשוך את תשומת הלב שלכם, אל דאגה, כי קים הגיעה עם הצהרה מעניינת מאוד, שהייתה נראית כמו השקה רשמית לזוגיות שלה עם שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור. השניים נצפו יוצאים יחד מאירוע לכבוד המשחק החגיגי במהלך סוף השבוע (שבת), פחות משבוע אחרי השמועות שהזוגיות של השניים מתוכננת לצאת לאור.

כזכור, השמועות על מערכת היחסים של השניים התחילו בחודש ספטמבר האחרון אבל רק לאחרונה הם חזרו להיות שיחת היום אחרי הבילוי המשותף שלהם במסיבת הגראמי של ג'יי זי. "הם משתעשעים ברעיון להוציא את מערכת היחסים שלהם לאור הזרקורים", סיפר מקורב לשניים רק בשבוע שעבר, שהחיינו.

וואלה! סלבס יצאה לאור עם האהובה המנחמת שלה, עוגת שוקולד חמה מהתנור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully