וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק טיילור סוויפט: כל הסלבס שהגיעו להרים בסופרבול

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 10:22

הלילה הזה ירשם ללא ספק כאחד הלילות המוצלחים ביותר של טיילור סוויפט (טוב, וגם של טראוויס קאלסי, פטריק מהומס ושאר חבריהם לקבוצה), אבל היא לא הייתה היחידה שהגיעה לווגאס לכבוד הסופרבול. מי עוד היו שם? וואלה! סלבס נוצצת

טיילור סוויפט עם בלייק לייבלי בסופרבול. Ezra Shaw, GettyImages
הגיעה עם כל הפמלייה/GettyImages, Ezra Shaw

עיני מיליונים ברחבי העולם היו נשואות הלילה למקום אחד נוצץ במיוחד- גמר הסופרבול שנערך השנה בעיר הכי חגיגית בעולם, לאס וגאס. עבור רוב הישראלים מדובר בספורט האלים הזה עם הכדור המשונה והחוקים הלא ברורים, ועבור וואלה! סלבס מדובר בכלל במשחק המטופש שטיילור סוויפט טרחה כל כך להגיע אליו רק כדי להרים לחבר החמוד שלה וכדי לראות את אשר מופיע על הבמה במופע המחצית.

אבל לא רק סוויפט כיבדה את השחקנים בהגעתה למשחק הכי חשוב, או נצפה, או מעניין, או מה שזה לא יהיה עבור האמריקאים ושאר חובבי הפוטבול בעולם. כמדי שנה, גם הפעם לא מעט סלבס נהרו בהמוניהם כדי לצפות במשחק, או בעיקר כדי שיצפו בהם בזמן שהם עוטים על עצמם מבטי פליאה ועידוד אחרי ששילמו כמה אלפי דולרים על מנת לשבת במקומות הכי מבוקשים ביציעים.

ג'יי זי עם בלו אייבי ורומי בגמר הסופרבול. Kevin Mazur/Getty Images, GettyImages
אבל איפה אמא?/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images

אז כאמור, טיילור סוויפט הגיעה והביאה ביחד איתה כמה מהחברות הטובות וביניהן לנה דל ריי, הראפרית אייס ספייס והשחקנית בלייק לייבלי, וביחד הן יכולות להרכיב את להקת הבנות המשונה בעולם. החבורה עודדה את החבר של סוויפט מהתא המיוחד, שעל פי השמועות הוא שילם עבורו מילוני דולרים, לצד שאר בני המשפחה שלו. מזל שזה השתלם לכל הצדדים והם זכו לראות אותו חוגג את הניצחון ביחד עם הקבוצה שלו.

על הדשא טייל אבא ג'יי זי' שהביא ביחד איתו את הבנות בלו אייבי ורומי הקטנה, בתקווה שהם לא פספסו את הפרסומת שבה כיכבה אמא ביונסה כשעל פי הערכות היא קיבלה עליה 30 מיליון דולר. ואל דאגה, גם היא נצפתה נהנת ביציע. המעריצים של הזמרת, אגב, ציפו שהיא תכריז על סיבוב הופעות באולם החדש והמרשים שנבנה בווגאס, אבל במקום זה הכריזה על אלבום קאנטרי חדש שיצא בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
היילי וג'סטין ביבר, סיארה וקנדל ג'נר בגמר הסופרבול. Michael Reaves/Getty Images, GettyImages
לא נראים מתעניינים במיוחד/GettyImages, Michael Reaves/Getty Images

מי שנראו פחות מתעניינים במהלך המשחק הם היילי וג'סטין ביבר, שבניגוד לשמועות לא הופיע לבסוף על הבמה לצדו של אשר. כפי שדווח, השניים תפסו טרמפ לווגאס במטוס הפרטי של משפחת קרדשיאן, ולצדם נצפתה גם קנדל ג'נר, ללא החבר באד באני.

גם חלק מהאחיות של קנדל הגיעו כמובן לצפות במשחק. קים קרדשיאן שאולי נזכה לראות גם אותה בקרוב מגיעה יותר ויותר למשחקי ה-NFL בעקבות השמועות על כך שמערכת היחסים בינה לבין שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור נהיית רצינית, וגם האחות קלואי קרדשיאן הגיעה ביחד איתם.

בלייק שלטון וגוון סטפני בגמר הסופרבול. Rob Carr/Getty Images, GettyImages
בלייק שלטון וגוון סטפני בגמר הסופרבול/GettyImages, Rob Carr/Getty Images

עוד הגיעו: השף העצבני גורדון רמזי, המיליארדר אילון מאסק, הראפר פוסט מאלון, ליידי גאגא ביחד עם החבר מייקל פולנסקי, זוג הזמרים הנשוי בלייק שלטון וגוון סטפני, גם אריאנה גרנדה, מרתה סטיוארט, פול מקרטני, ליזו, ג'ראד לטו ועוד רבים וטובים הגיעו לראות ולהראות בערב הלוהט של השנה.

וואלה! סלבס היא הטיילור סוויפט של חיי שרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully