וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?! הסכום המטורף שקים קרדשיאן שילמה רק כדי להשתעמם מהסופרבול

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 9:51

כוכבת הרילאטי ואשת העסקים הגיעה לערב הסופרבול כמו לא מעט מפורסמים אחרים, ושילמה סכום גבוה על אחד המקומות השווים באצטדיון. אז איך זה שבכל זאת התא שלהם נראה כמו המקום המשעמם בעולם? וואלה! סלבס ביג ספנדר

אירוע הסופרבול שנערך בתחילת השבוע (ראשון) משך אליו כמו תמיד את מיטב הסלבס מהביצה העולמית, שהגיעו לראות ובעיקר להראות באחד הערבים שהכי אהובים על האומה האמריקאית. הסלבס המפונפנים לא יכולים להרשות לעצמם כמובן לשבת כאחד האדם ביציעים הרגילים, ומוציאים לא מעט כסף על מנת לשבת במקומות הכי טובים, שיעניקו להם לא רק חווית צפייה מושלמת במשחק (שלא בטוח עד כמה באמת מעניין אותם), אלא גם פרטיות וכמובן- ספוט טוב עבור צלמי הפאפרצי לתפוס אותם נהנים.

אחד מהמקומות השווים באצטדיון היה ככל הנראה התא שבו ישבה קים קרדשיאן, שעל פי הערכות היא שילמה עליו לא פחות ממיליון דולר. לתא האקסלוסיבי הצטרפו חבריה של כוכבת הרילאטי, ביניהם האחיות שלה קנדל וקלואי, הזוג המשמים היילי וג'סטין ביבר, הדוגמנית וויני הארלו והזמרת סיארה. אם חשבתם שהסכום המטורף גרם לה לשבת מרותקת מהשנייה שהמשחק התחיל ועד שהוא הסתיים, תחשבו שוב.

על פי הדיווחים, הדרדשיאן בכלל לא הגיעה למחצית הראשונה של המשחק, ונכנסה לאצטדיון רק לקראת הופעת המחצית של החבר הטוב אשר, שלקח חלק בקמפיין של המותג שלה SKIMS. מההופעה עצמה היא אולי נהנתה, אבל בשאר המשחק התא של הכוכבת נראה רדום למדי ולא נראה שהחברים שהתארחו בו טרחו להתעניין בכלל מה קורה במשחק, והתעסקו בעיקר בטלפונים שלהם או סתם לבהות בשעמום בחלל האוויר.

טיילור סוויפט עם בלייק לייבלי בסופרבול. Ezra Shaw, GettyImages
התא המרים/GettyImages, Ezra Shaw

הגולשים ברשת לא פספסו את ההזדמנות כמובן להשוות בין מה שקרה בתא של קים לבין תא אחר באותו אצטדיון, שנראה כמו ההיפוך הגמור. התא הנוצץ השני המדובר הוא זה של טיילור סוויפט כמובן, שהגיעה ביחד עם הפמלייה שלה כדי לעודד את החבר ששיחק על הדשא טראוויס קלסי.

על פי הדיווחים, קלסי שילם מיליוני דולרים על תא ה-VIP המיוחד בו ישבה המשפחה שלו לצד החברה, שכאמור הביאה איתה את הסקווד שלה. לצד סוויפט נהנו מהמשחק גם השחקנית המהממת בלייק לייבלי, הראפרית אייס ספייס והחברה הטובה לנה דל ריי שישבה מפלס אחד למטה אבל דאגה להנות עם החברות לאורך המשחק.

וואלה! סלבס מוכנה לשלם כל סכום רק כדי לשבת ולבהות בגלגל של שווארמה מסתובב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully