וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוא הביתה: מייגן מרקל מתכוננת לחזרתו של הנסיך הארי עם חיוך

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 8:23

הנסיך הארי קפץ לצד השני של האוקיינוס כדי לבקר את אביו, המלך צ'ארלס השלישי, אחרי שאובחן בסרטן בעקבות אשפוז מפתיע. אז מה עשתה אשתו, מייגן מרקל, לפני חזרתו של אהובה? וואלה! סלבס אשת חיל מי ימצא

זה היה שבוע לא פשוט למשפחת המלוכה, לא רק שהנסיכה קייט מידלטון עברה ניתוח שעל פי הצהרת הארמון היה מתוכנן, אבל יגרום לה להיעדר מאירועים עד חג הפסחא, אלא שגם המלך צ'ארלס השלישי אושפז בעקבות ערמונית מוגדלת ואובחן עם סרטן בשלב מוקדם אחרי שעשה את כל הבדיקות השגרתיות.

מי שמיד עלה על מטוס בדאגה לאביו, אבל משום מה לא לאחיו או אשתו המתאוששת, הוא הנסיך הארי שבימים אלה מתגורר יחד עם אשתו, מייגן מרקל ושני ילדיו, לילבת' וארצ'י בקליפורניה, בבית ששווה לא פחות מ- 14 מיליון דולר. רגע לפני שובו של הנסיך לארצות הברית, נתפסה מרקל בעדשת המצלמה במהלך נסיעה ועם חיוך גדול שאולי מסמל התרגשות לקראת חזרתו של בן זוגה.

הטיסה של הנסיך והביקור הקצרצר שכלל פגישה רק עם אביו למשך 45 דקות, עלו לנסיך הארי 30 אלף דולר בזכות הבחירה במחלקה ראשונה מלוס אנג'לס בהלוך ובחזור. למרות ההפסד הכלכלי, נראה שהוא דווקא הגיע לשם מאוד מחושב: "זה נראה שהארי אולי לומד את הלקח שלו, הוא באמת רוצה את תוכנית הפיוס הזו" סיפרו מקורבים לבני המלוכה.

וואלה! סלבס נוסעת באוטובוס ובדרך כלל מנצלת את הפקקים כדי לשחרר מתח ולבכות במקום ציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully