וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי נחוש לשקם את היחסים עם המלך צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 12:00

מפגש של 45 דקות ב-30 אלף דולרים לא מנעו מהנסיך להגיע לבדוק את מצב אביו, המלך צ'ארלס. כעת מקורות בארמון מדווחים כי פרינס הארי להוט לתקן את מערכת היחסים בין השניים. וואלה! סלבס פאפא אוטה

כותרות העיתונים בבריטניה בבוקר שאחרי הבשורה על הסרטן של המלך צ'ארלס/רויטרס

השבוע הסוער בבית משפחת המלוכה הבריטית ממש להכות גלים, כשנושא מחלת הסרטן שהתגלתה אצל המלך צ'ארלס מעסיק רבים בעולם, ואנחנו לגמרי מבינים גם למה. גם מי שלא באובסס כמו וואלה! סלבס על המונרכיה הבריטית, תוהה לעצמו מה יקרה ביום שאחרי ובכלל, איך כל העניין הרגיש ישפיע על הקשרים המתוסבכים בין בני המשפחה.

על פי מקורות בארמון, דווח לאתר "pagesix" כי הנסיך הארי נחוש להתקדם עם תוכניות פיוס עם אביו המלך צ'ארלס. כפי שכבר סיפרנו לכם, פרינס הארי נכנס ויצא מאנגליה תוך 24 שעות בהם בילה את רוב זמנו באוויר כנראה, על מנת לקיים את המפגש עם אביו אחרי הבשורה הדרמטית. מפגש שארך כ-45 דקות בלבד ובעלות כ-30 אלף דולרים. סתם, המפגש המשפחתי היה חינמי כמובן, אך הטיסה במחלקה ראשונה מאל איי ללונדון גרמה לו להפסיד סכום יפה.

הנסיך הארי באירוע הכתרת המלך צ'ארלס, 6 במאי 2023. רויטרס
בא למפגש יקר עם פאפי/רויטרס
המלך צ'ארלס וקמילה עוזבים את בית החולים, ינואר 2024. מסך אינסטגרם chrisjacksongetty, צילום מסך
מנופף בצאתו מבית החולים לצד קמילה/צילום מסך, מסך אינסטגרם chrisjacksongetty

ולענייננו, המקורבים לארמון המשיכו לדווח כי זו הפעם הראשונה בה האב ובנו נפגשים פנים אל פנים מאז חודש ספטמבר 2022 וכי יש כוונות פיוס באוויר: "זה נראה שהארי אולי לומד את הלקח שלו... הוא באמת רוצה את תוכנית הפיוס הזו", והוסיפו: "אנחנו חושבים שהוא ישמח להיות בבית (באנגליה), אם כי לרגע".

ה"טיימס" הלונדוני דיווח כי פגישתם של השניים הייתה קצרה מהסיבה שצ'ארלס היה עייף מהליך רפואי שעבר ביום שני. מקור בארמון אמר לאנשי המערכת כי המלך והמלכה "מתמודדים בצורה נהדרת. אם לא היית יודע מה העניין, לא היה לך מושג שיש לו מצב כלשהו". למרות חששותיו של הארי לגבי אבטחה בבריטניה (לאחר שנמנע ממנו לקבלה לאחר הפרישה המתוקשרת), קיבל ליווי משטרתי בסוויטת וינדזור של נמל התעופה הית'רו - השמורה לבני המלוכה ואנשי VIP אחרים - כדי שיוכל להגיע למפגש עם אביו.

וואלה! סלבס תוהה לעצמה כמה מנות שווארמה יכולה לקנות ב-30 אלף דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully