וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצח בסיבוב, אבל לא במלחמה: בראד פיט הביס את אנג'לינה ג'ולי

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 13:01

מי שהיו בעבר הפאוור קאפל החזק ביותר של הביצה העולמית, בראד פיט ואנג'ליה ג'ולי, עסוקים בשנים האחרונות בקרבות משפטיים אינסופיים, אבל הפעם הניצחון שייך לשחקן ההוליוודי. וואלה! סלבס נכנס יין יצא סוד

משום מה לסלבס הוליוודים יש מנהג להרוויח יותר מידי כסף ואז להתחיל להתנסות בתחביבים שמסמלים את משברי אמצע החיים במלוא הדרם, רק שהם גם ממתגים את המוצרים שיוצאים ומוכרים אותם בסכומים מופרעים.

השחקנים ההוליוודים בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי הלכו באותה הדרך עם היקב המשותף שלהם, שמאז הגירושים של האקסים המיתולוגיים הפך להיות זירת קרב משפטי קשה. מהצד של ג'ולי נטען שפיט לא עובד בכרמים ומגיע "רק כדי להעריך את מי שעושה את העבודה האמיתית" בנוסף לעקיצה שהכניסה לו: " פיט הוא שחקן, לא יינן", שלא עזרה והביכה אותו מול כל הוליווד.

אך למרות הכל, מקורב שמאורע בפרטי סיפר ל- Page Six שדווקא השחקן הוא זה שזכה ביקב ששווה לא פחות מ- 500 מיליון דולר. את יקב "מיראבל", שממוקדם בדרום צרפת, השניים הקימו בשנת 2008 אחרי שרכשו אותו יחד בשנת 2008. 60% מהקנייה שולמה על ידי פיט ו- 40% האחוזים הנותרים שולמו על ידי ג'ולי והסכסוך התחיל אחרי שהיא ניסתה למכור את חלקה, ועל פי השחקן: "סיכנה בכך את היקב".

קרב משפטי נוסף בו השניים כיכבו הוא השערוריה בה האשימה השחקנית את פיט בהתעללות בילדים שלהם על המטוס הפרטי שבבעלותם. על פי הטענות הוא אחז בראש ובכתפיים שלה, ניער אותה וגם דחף אותה על הקיר של תא השירותים במהלך טיסה עם שאר בני המשפחה שגם נפגעו מהתנהגותו על פי ג'ולי, שסיפרה שהוא שפך בירה ואפילו חנק את אחד מהילדים.

וואלה! סלבס משתדלת לסיים בקבוק רוזה בשבוע בשביל לשמור על הבריאות הנפשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully